• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد؛ همه چیز درباره‌ی رفع موهای زائد با لیزر

همه‌ی ما درباره‌ی لیزر موهای زائد مطالبی شنیده‌ایم. گروهی از افراد بر این باورند که فرآیند لیزر موهای زائد هیچ فایده‌ای نداشته و عوارض بسیاری دارد و گروهی نیز معتقدند این فرآیند برای متوقف کردن رشد موهای زائد بدن، مناسب بوده و تاثیرگذار است. حال اگر قصد دارید درباره‌ی لیزر مو مطلبی جامع و کامل مطالعه کنید، و از کاربرد، مزایا، عوارض و سایر موارد مرتبط با لیزر مو، اطلاعاتی کامل داشته باشید به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب این صفحه همراه ما باشید.

روش‌ لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد، یکی از روش‌های آرایشی درمانی جهت رفع دائمی موهای زائد به‌شمار می‌رود. روش لیزر موهای زائد، جهت نتیجه دهی مطلوب نیاز به گذر زمان دارد. قبل از اقدام به لیزر موهای زائد، باید همه عواملی که در نتیجه مطلوب یا نامطلوب لیزر موهای زائد، تاثیر می گذارند را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه را از این روش بگیرید.

روش لیزر ، جزو آن دسته از از روش‌های پرطرفدار برای رفع دائمی موهای زائد است که برخی افراد به درستی آن را نمی شناسند و اطلاعاتی در این زمینه ندارند. به‌همین دلیل دوست دارند خیلی سریع از این روش نتیجه بگیرند. عدم شناخت صحیح لیزر و نحوه عملکرد آن، بعضا باعث می‌شود که این دسته از افراد خیلی زود به این نتیجه برسند که لیزر روشی بیهوده است درصورتی که این حرف صحت ندارد. اگر شما هم قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، بهتر است درباره این روش بیش‌تر بدانید!

اگر شما هم از برداشتن موهای زائد با روش‌هایی مانند موم انداختن، تراشیدن، کرم‌های موبر و کندن موها، خسته شده‌اید، می‌توانید برای خلاص شدن از موهای زائد خود به‌صورت دائمی از روش لیزر  استفاده نمایید. روش لیزر موهای زائد امروزه به یکی از محبوب ترین روش‌های رفع موهای زائد، تبدیل شده است. لیزر موهای زائد در آقایان و بانوان انجام می‌شود. این روش جزو روش‌های غیر تهاجمی بوده و به همین دلیل باعث ایجاد عفونت در پوست نمی‌شود. اشعه لیزر به‌وسیله رنگدانه‌های ملانینی مو، جذب می‌شود و همین مورد باعث از بین رفتن سلول‌های سازنده مو می‌گردد. باید توجه داشته باشید هرچه موها مشکی‌تر و ضخیم‌تر باشد، نور لیزر بیشتر جذب شده و ریشه موها سریعتر تخریب می‌شوند.

لیزر موهای زائد

مزایای روش لیزر موهای زائد

مهم‌ترین مزایای روش لیزر موهای زائد، از بین رفتن و کاهش موهای زائد است، اما این روش مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم:

عارضه این روش بسیار کم است و در صورت داشتن هر یک از عوارض شایع مانند قرمزی و تورم، این عوارض پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند.
این روش موثرترین و بهترین روش جهت حذف موهای زائد است.
لیزر نیازی به عمل جراحی ندارد و پس از لیزر شخص می‌تواند کارهای روزانه‌اش را انجام دهد.
در صورت رشد مجدد موها، این موها بسیار کمتر و کمرنگ‌تر هستند.
برای همه قسمت‌های بدن می‌توان از آن استفاده کرد.
این روش موجب روشن شدن و صاف شدن پوست می‌شود که همه این موارد سبب زیباتر شدن پوست می‌گردد.

چه کسانی نمی‌توانند لیزر کنند؟

روش لیزر مو با همه مزایایی که دارد، اما برای برخی از افراد که در ذیل آمده است، امکان استفاده از آن وجود ندارد:

افرادی که دارای اختلالات هورمونی هستند.
افرادی که از داروهایی مانند کورتون، ماینوکسیدیل، ضدتبخال و داروهای هورمونی استفاده می کنند.
زنان باردار و شیرده
افرادی که دارای پوست تیره و موهایی کرکی یا بور هستند.
افرادی که پوستشان را برنزه کرده‌اند یا دچار سوختگی و اسکار هستند.
کودکان

آیا لیزر مو، درد دارد؟

فرآیند لیزر موهای زائد دردناک نیست و تنها ۱ درصد از افراد، هنگام لیزر به داروهای بی‌حسی نیاز دارند. میزان درد لیزر به ناحیه‌ی تحت درمان و آستانه تحمل شما وابسته بوده و بسیاری از مراجعین، درد لیزر را مانند برخورد یک کش پلاستیکی به پوست توصیف می‌کنند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترینی خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *