• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد شکم و پهلو

استفاده از تیغ و ژیلت، کرم‌های موبر، روش‌های دردناک مانند اپیلاسیون به مرور زمان خسته کننده می‌شوند. برای همین لیزر موهای زائد بهترین روش نابودی کامل موهای زائد شناخته شده است. لیزر موهای شکم و پهلو از جمله نواحی بدن هستند که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی کامل لیزر موهای زائد شکم و پهلو با لیزر خواهیم پرداخت.

لیزر موهای زائد شکم و پهلو

چه افرادی به لیزر موهای شکم و پهلو نیاز دارند؟

اکثرا آقایان برای نواحی شکم و پهلو باید داوطلب لیزر باشند. افرادی که روی شکم و یا پهلوی خود موهای نازک دارند و یا به اصطلاح به صورت کرک روی شکم و پهلوی خود دارند، به هیچ وجه به حذف موهای زائد شکم و پهلو با لیزر نیازی ندارند. در کل لیزر موهای نازک نتیجه معکوس را برای زیباجو به همراه دارد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد شکم و پهلو

مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد برای همه نواحی بدن مشترک است. قبل از اینکه برای جلسه لیزر موهای زائد  به کلینیک تشریف بیاورید، نکات قبل از لیزر از جمله دوش گرفتن و شیو موهای زائد و … را به دقت رعایت کنید.

آیا برای لیزر موی شکم و پهلو باید شیو کنم؟

به صورت کامل باید موهای این ناحیه را شیو ( بتراشید) کنید. این کار را با دقت و به صورت رفت و برگشت، دوبار انجام دهید. هیچ ساقه مویی نباید روی پوستوجود داشته باشد. یکی از علت های اصلی نتیجه نگرفتن از لیزر عدم شیو درست، توسط زیباجو است.

آیا لیزر موهای زائد شکم و پهلو دردناک است؟

معمولا آقایان بیشتر به موزدایی ناحیه شکم و پهلو نیاز دارند و چون این عزیزان بافت پوستی ضخیم تری نسبت به بانوان دارند به طبع، آستانه درد بالایی هم دارند.

آیا حذف موهای شکم و پهلو با لیزر عوارض دارد؟

به هیچ وجه در صورتی که با یک دستگاه عالی و یک اپراتور متبحر، سروکار داشته باشید هیچ گونه عارضه ای متوجه شما نخواهد شد. در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد شکم و پهلو، وسواس به خرج دهید تا طول دوره درمان به درستی سپری شود. التهاب خفیف و قرمزی ممکن است در پوست‌های بسیار حساس به صورتی بسیار کم، شایع است.

آیا  لیزر موی شکم و پهلو سرطان زاست؟

خیر، رابطه علمی بین سرطان و لیزر موهای زائد اثبات نشده است. از طرفی عمق نفوذ اشعه لیزر نهایتا در بافت پوست خواهد بود. بنابراین در لیزر موهای زائد شکم و پهلو به اعضا و جوارح شکم هیچ گونه برخوردی ندارد.

چه افرادی نباید لیزر مو را انجام دهند؟

افرادی که بیماری خاص دارند مانند افراد مبتلا به ایدز، سرطان، ناراحتی‌های مزمن پوستی. بانوانی که تنبلی تخمدان مبتلا هستند، باید جلسات لیزر را همزمان با درمان تنبلی تخمدان پیش ببرند.

عوارض لیزر مو شکم و پهلو چیست؟

شایع‌ترین عوارض لیزر موهای شکم و پهلو به شرح زیر است:

  • احساس درد خفیف و التهاب پوست
  • تغییر رنگ پوست
  • قرمز شدن رنگ پوست
  • بروز حالت سوختگی یا تاول روی پوست ( در صورت حرفه‌ای نبودن اپراتور)
  • بروز جای زخم و اسکار پوستی ( در صورت مبتدی بودن اپراتور)

لیزر موهای زائد شکم و پهلو چگونه انجام می‌شود؟

موهای زائد شکم با استفاده از دستگاه‌هایی لیزر می‌شود که با فرکانس مشخصی اشعه لیزر را به سطح پوست می‌تاباند. تابانیدن این اشعه‌ها به سطح پوست باعث می‌شود که ساقه موها تخریب شده و فولیکول‌ها هم تضعیف شوند.
با ضعیف شدن فولیکول‌های مو، موهای جدید نازک‌تر شده و به مرور زمان و در طی جلسات بیشتر از بین می‌روند.

کلینیک زیبایی و لیزر میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *