• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر موهای زائد پا : مزایا ، عوارض و قیمت

لیزر موهای زائد پا یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است. در این روش ریشه مو به‌طور کامل از بین می‌رود؛ به‌طوری که مدت زیادی نیاز به هیچ‌گونه روشی برای از بین بردن موهای زائد ندارید. اما لیزر موهای زائد پا چگونه انجام می‌شود؟ قیمت لیزر پا چقدر است؟ عوارض لیزر پا چیست؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم برای لیزر پا را به دست آورید.

لیزر موهای زائد پا چیست و چگونه انجام می‌شود؟

لیزر موهای زائد پا یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد پا است. در این روش از اشعه لیزر برای حذف موهای قسمت‌های مختلف بدن مانند پا، دست و صورت استفاده می‌شود. دستگاه لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط رنگ‌دانه یا ملانین موجود در مو جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل شده و به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. تاثیری که لیزر روی فولیکول مو می‌گذارد، رشد موها در آینده را مهار کرده یا به تاخیر می‌اندازد.

لیزر موهای زائد پا : مزایا ، عوارض و قیمت

نتایج لیزر موهای پا چقدر باقی میماند؟

نتیجه لیزر موهای زائد پا نسبت به سایر روش‌های موزدایی بسیار طولانی‌تر است؛ به‌طوری که بعضی از افراد بعد از تکمیل دوره درمان خود، دیگر شاهد رشد موهای زائد روی پاهایشان نیستند. بنابراین بعد از اتمام جلسات لیزر، تا سال‌ها از شر رشد موهای زائد پا راحت خواهید شد. اما بعضی از مراجعه‌کنندگان ممکن است بعد از اتمام دوره درمان، به جلسات سالانه برای یادآوری نیاز داشته باشند.

ماندگاری نتیجه لیزر پا به نوع پوست و موی شما بستگی دارد. در هر صورت این نوید را به شما می‌دهیم که با هر بار انجام لیزر، سرعت رشد موهای زائد بسیار کم خواهد شد. به این ترتیب با تکرار بیشتر جلسات، ماندگاری نتیجه لیزر موهای پا هم بیشتر و بیشتر می‌شود.

مراقبت های قبل لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای پا یک روش علمی و پزشکی برای حذف موهای زائد است و انجام آن به تخصص و آموزش نیاز دارد. بنابراین قبل از اقدام برای لیزر، باید اعتبار و تخصص پزشک یا اپراتور لیزر را به‌طور کامل بررسی کنید. با مراجعه به یک کلینیک معتبر پوست و مو، خیال شما بابت مهارت و تخصص اپراتور لیزر راحت خواهد بود. همه روش‌های پزشکی ممکن است با عوارضی هرچند خفیف همراه باشند. برای جلوگیری از عوارض لیزر پا، باید مراقبت‌های قبل و بعد لیزر پا را به‌خوبی انجام دهید. مجله پزشکی WebMD انجام کارهای زیر را توصیه می‌کند:

  • اگر قصد انجام لیزر موهای زائد پا را دارید، باید ۶ هفته قبل از درمان، از اپیلاسیون و کندن موهای زائد خودداری کنید. چون لیزر ریشه موها را هدف قرار می‌دهد و با اپیلاسیون، ریشه موها به‌طور موقت از بین می‌رود.
  • ۶ هفته قبل از جلسه لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید. قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید باعث کاهش اثرگذاری لیزر و افزایش عوارض لیزر پا می‌شود.

مراقبت های بعد لیزر موهای زائد پا

بعد از اتمام جلسه لیزر، اپراتور دستورالعمل‌های خاصی را برای بهبود پوست و جلوگیری از عوارض لیزر پا به شما توصیه می‌کند. از جمله مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در صورت متورم شدن پوست از کمپرس سرد برای کاهش درد موقت و بهبود ورم استفاده کنید.
  • بلافاصله بعد از اتمام جلسه لیزر، یک لایه نازک از پماد زینک اکساید را روی سطح پوست لیزرشده قرار دهید.
  • تا یک روز بعد از انجام لیزر از رفتن به حمام خودداری کنید.
  • بعد از لیزر، پوست حساس می‌شود. بنابراین از پوست خود در برابر خورشید محافظت کرده و از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • توصیه می‌شود بین هر دو جلسه لیزر موهای زائد، حداکثر دو بار موهای خود را با تیغ اصلاح کنید.
  • بعد از لیزر موهای پا از پوشیدن شلوار تنگ خودداری کنید.
  • تا دو روز بعد از انجام لیزر، به محیط‌های بسیار گرم مثل سونا و جکوزی نروید. حتی در این مدت توصیه می‌شود از پوشیدن چکمه یا بوت‌های ساق‌دار خودداری کنید.

هزینه لیزر موهای زائد پا چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد در همه کلینیک‌ها یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع دستگاه، جدید یا قدیمی بودن آن، موقعیت جغرافیایی کلینیک، اپراتور لیزر و وسعت ناحیه تحت درمان از جمله عواملی هستند که در قیمت لیزر تاثیر می‌گذارند. هزینه لیزر پا معمولا نسبت به سایر قسمت‌های بدن بیشتر است. چراکه پا سطح پوست وسیع‌تر و تراکم موی بالاتری دارد. قیمت لیزر نواحی مختلف پا مانند ساق پا یا کشاله ران با یکدیگر متفاوت است.

کلینیک زیبایی میها واقع درلاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *