• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس

یک روش غیر تهاجمی برای لیفت و بهبود شکل ابروها، لیفت ابرو با بوتاکس است. پزشک متخصص، با تزریق بوتولینوم توکسین در عضلات مربوطه، ارتباط میان عصب و عضله را قطع می‌کند. به این ترتیب، عضلاتی که باعث افتادگی ابرو می‌شوند، به طور موقت، فلج شده و ابروها را بالا می‌برند. لیفت ابروها، ظاهری جوان‌تر به صورت شما خواهد داد.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو، ۴ جای گوناگون از پیشانی است. این نواحی عبارتند از:

  • نقطه ایستگاه
  • نقطه فوقانی
  • نقطه ساپرا
  • نقطه اوربیکولاریس اکولی

معرفی نقاط تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو

 

نقطه ایستگاه (عضلات موج‌دار) 

این نقطه، در قسمت میانی پیشانی واقع شده است و ابروها را به هم متصل می‌کند. تزریق بوتاکس در این نقطه، باعث افقی‌‎شدن ابرو می‌شود. در ادامه ی فرایند و زمانی که تاج ابرو با تزریق در نقطه‌ای دیگر ساخته می‌شود، شکل جدید ابروها، ظاهر فرد را جوان و شاداب‌تر نشان خواهد داد.

نقطه فوقانی (عضلات پروسروس)

نقطه فوقانی، در قسمت فوقانی میان ابرو، واقع شده است. به عبارتی، نزدیک پیشانی و حدود ۱-۲ سانتیمتر بالاتر از نقطه ایستگاه قرار می‌گیرد. فعالیت این ماهیچه‌ها، باعث خم‌شدن ابرو می‌شود. تزریق بوتاکس در این نقطه باعث بالابردن و برجسته‌شدن ابروها می‌شود.

نقطه ساپرا (Supra Point) 

این بخش، در قسمت بالایی و خارجی ابرو واقع شده است. با تزریق بوتاکس در این نقطه، ناحیه انتهای ابرو لیفت می‌شود.

برای رفع پایین‌بودن قسمت انتهایی چشم نیز، بوتاکس را در نقطه ساپرا تزریق می‌کنند تا گوشه چشم را بالاتر ببرند و ظاهری بهتر به صورت ببخشند. در این صورت، نه‌تنها ابروهای زیبایی دارید، بلکه ظاهر چشم‌هایتان نیز بهبود خواهد یافت.

نقطه اوربیکولاریس اکولی (عضلات دور چشم)

عضلاتی که اطراف چشم را در بر می‌گیرند و در پلک‌زدن نقش مهمی ایفا می‌کنند. هر پزشک، با توجه به تجربه خودش و شرایط ظاهری ابروی فرد، تعیین می‌کند که از چه میزان بوتاکس، در کدام نواحی، استفاده کند.

 

 

نقاط ممنوعه در تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو

در این بخش، می‌خواهیم شما را با نقاط ممنوعه صورت در فرایند لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، آشنا کنیم.

نقاط نزدیک به حاشیه ابرو

تزریق بوتاکس در نزدیکی حاشیه ابروها یا نقاطی که نزدیک به خط رویش موی ابروها واقع می‌شوند، بسیار خطرناک است. فرقی نمی‌کند که تزریق، در حاشیه بالایی انجام شود یا پایینی. آنچه مهم است، تاثیر بوتاکس بر این نقطه است که باعث افتادگی ابرو، ایجاد خطوط افقی در ابرو و ظاهر عجیب و غیرطبیعی آن خواهد شد.

نقاط نزدیک به خط رویش داخلی موی ابرو

اگر نقاط داخلی ابرو، یعنی جایی که نزدیک به خط رویش موی ابروها و بین ابرو و پلک واقع شده است، هدف تزریق بوتاکس قرار گیرند نیز، ظاهر ابرو را شدیدا تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. این نواحی، تقریبا به اندازه تزریق در حواشی ابرو خطرناک‌اند. زمانی که این عضلات فلج شوند، دیگر نمی‌توانند ابرو را بالا نگه دارند و شخص را درگیر افتادگی ابرو و پلک خواهند کرد.

چنین رخدادی، نه‌تنها در نابودی اعتماد به‌ نفس فرد موثر است، بلکه مدت‌زمان مشخصی برای ترمیم، اصلاح یا درمان آن تعیین نشده است. بسته به واکنش‌های فیزیکی هر شخص، ازبین‌رفتن اثر بوتاکس در این نقاط ممکن است برای هر شخص متفاوت باشد.

نقطه قوسی (Arch Point) 

نقطه قوسی، کمی بالاتر از ناحیه فوقانی قرار گرفته است و تزریق بوتاکس در این نقطه ممنوع است. با تزریق بوتاکس در این نقطه، ممکن است منجر به افزایش میزان پوست ابرو، کشیدگی زیادی آن و ایجاد ظاهری زشت، غریب و غیرطبیعی شود.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

بوتاکس ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *