• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مدلینگ صورت چیست؟

مدلینگ صورت چیست؟

مدلینگ یا مادلینگ صورت، تکنیکی نوین در حوزه زیبایی است که به ریشه‌یابی نواقص چهره، بهبود آن‌ها و جوانسازی مجدد پوست صورت کمک می‌کند. این فناوری جدید در حوزه زیبایی و آرایش، به‌ویژه در صنعت آرایش حرفه‌ای و تصویرسازی، رونق بسیاری یافته است. بنابراین، وقتی بدانید «مدلینگ صورت چیست» و چه تکنیک‌هایی دارد، آسان‌تر تصمیم می‌گیرید.

نقش جراحی پلاستیک در مدلینگ صورت چیست؟

جراحی پلاستیک، از روش‌های تقریبا پیجیده‌، اما دائمی در مادلینگ صورت است. جراحی‌ پلاستیک عموما تغییر شکل استخوان‌های صورت، پوست و بافت‌های نرم چهره را شامل می‌شود. هدف از انجام عمل‌های زیبایی، بهبود و بازگرداندن جوانی و زیبایی ظاهری صورت است.

البته، مدلینگ صورت همیشه نیازمند عمل جراحی نیست. گاهی می‌توان با روش‌های غیرتهاجمی موجود، تاثیری مشابه جراحی و ایمپلنت‌گذاری گرفت.

 

لیفتینگ در مادلینگ صورت چیست؟

لیفتینگ، فرایندی است که با استفاده از تکنیک‌های متعدد، مانند لیفتینگ با نخ، لیفتینگ موضعی و لیفتینگ موضعی با لیزر، جوانی پوست را دوباره به فرد بازمی‌گرداند. لیفتینگ، یکی از روش‌های پرکاربرد در مادلینگ صورت است و با هدف رفع علائم پیری، کاهش چروک‌ پوستی و جلوگیری از افتادگی پوست انجام می‌شود.

عمل لیفتینگ، معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود و پس از عمل، فرد ممکن است موارد زیر را تجربه کند:

  • درد و سردرد
  • التهاب و کبودی
  • اختلال در حرکت صورت و گردن
  • خارش و تاول

نقاهت جراحی لیفت صورت برای هر فرد متفاوت است. بعد از انجام جراحی، کماکان تحت‌نظر پزشک متخصص باشید و اگر علائمی غیرعادی داشتید، به‌سرعت او را در جریان قرار دهید. مشاوره پیش از انجام عمل بسیار مهم است؛ چراکه انتظارات شما را از چهره دلخواهتان در اختیار پزشک قرار می‌دهد. همچنین، متخصص با توجه به ریسک‌ها و خطرات احتمالی عمل، به شما می‌گوید که نتیجه دلخواه را از جراحی خواهید گرفت یا نه.

تاثیر فیلر در مدلینگ صورت چیست؟

فیلرها، موادی هستند که زیر پوست تزریق می‌شوند و خطوط ریز و چین‌های چهره را پر می‌کنند. این حجم‌دهی، پوست را صاف‌تر نشان می‌دهد و ظاهر جوان را تا حدی به پوست بازمی‌گرداند.  تزریق فیلر یک فرایند غیرتهاجمی است و نیاز به بیهوشی ندارد. معمولا فیلرها، حالتی ژله‌ای دارند و از ماده‌ای بر پایه هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. این ماده به‌ طور طبیعی در بدن وجود دارد‌. بنابراین، ورودش به بدن، خطری را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

فیلرها تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و تاثیر بلندمدت دارند. اثر فیلرها معمولا تا ۶ ماه ماندگار است. گرچه، پس از چند نوبت تمدید فیلر، احتمال دارد تاثیرش دائمی شود و نیازی به تمدید نباشد.

فیلرها در صورت ممکن باعث تحریک تولید کلاژن می‌شوند و با افزایش حجم و جوانسازی صورت، اثرات بلندمدتی دارند. آن‌ها معمولاً برای ایجاد حجم در مناطقی مانند لب‌، گونه‌، خط لبخند، خطوط چین و چروک صورت، و حتی زاویه‌سازی فک استفاده می‌شوند. تاثیر تزریق فیلر را فورا می‌توانید مشاهده کنید.

بوتاکس و مادلینگ صورت 

بوتاکس ، روشی غیرتهاجمی برای کاهش خط‌های صورت و چین و چروک‌هاست. سم ضعیف‌شده «بوتولینوم توکسین»، به میزانی که متخصص پوست صلاح می‌داند، در قسمت‌های چین و چروک‌دار صورت تزریق می‌شود. ورود این ماده، عضلاتی را که در به‌وجودآمدن چروک‌ها نقش داشته‌اند، به طور موقت، فلج می‌کند و خط‌ها را از بین می‌برد. به عبارت دیگر، بوتاکس با مسدود‌کردن سیگنال‌های عصبی از عضلات به مغز، موقتا جلوی انقباض آن‌ها را می‌گیرد. تاثیر بوتاکس از ۳ تا ۶ ماه می‌تواند دوام داشته باشد. پس از آن، ممکن است برای حفظ نتایج، تزریق مجدد بوتاکس لازم شود.

بوتاکس، روشی ایمن و کم‌ریسک است. با این حال، ممکن است فرد، عوارضی مانند تورم، سردرد، حساسیت، خارش یا کبودی را تجربه کند. در برخی موارد نادر، ممکن است عوارض جدی‌تری مانند ضعف عضلات، اختلال در بینایی، سختی در بلع، تنگی نفس یا حساسیت شدید رخ دهد. بنابراین، مهم است که بوتاکس، توسط پزشک متخصص و مجرب و در مراکز معتبر زیبایی انجام شود.

 

پدیده میکرونیدلینگ در مادلینگ صورت چیست؟

میکرونیدلینگ یا میکرونیدل‌تراپی، یکی از روش‌های مورد استفاده در مادلینگ صورت است، که به منظور بهبود ظاهر پوست و ترمیم مشکلات مربوط به آن استفاده می‌شود.

نقش این پدیده در مادلینگ صورت چیست؟ 

یک دستگاه کوچک و مجهز به سوزن‌های ریز، به پوست صورت نفوذ می‌کند و میکروآسیب‌های کوچک و کنترل‌شده ایجاد می‌کند. این آسیب‌ها باعث تحریک طبیعی پوست می‌شوند و فرآیند ترمیم آن را بهبود می‌بخشند.

بدیهی است که پس از انجام این فرایند، اگر عوارض را به شکل شدید تجربه کردید، به پزشک‌تان اطلاع دهید. مراقبت‌های بعد از میکرونیدلینگ، در بهبود و اثربخشی آن نقش مهمی دارد. استفاده از آبرسان و سرم‌های حاوی ویتامینC و محافظت از پوست در برابر نور خورشید (با استفاده از ضدآفتاب) به بهبود سریع‌تر پوست کمک شایانی می‌کند.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

مدلینگ صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *