• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مراقبت بعد از تزریق فیلر بینی

مراقبت بعد از تزریق فیلر بینی، اگرچه خیلی زیاد نیستند، اما از اهمیت زیادی برخوردار هستند. تزریق فیلر به بینی، از روش‌های رینوپلاستی مایع (liquid rhinoplasty) یا رینوپلاستی بدون جراحی (Nonsurgical rhinoplasty) محسوب می‌شود. در این روش یک ماده پرکننده مانند اسید هیالورونیک به زیر پوست تزریق می‌شود تا ساختار بینی را به طور موقت تغییر دهد. جراحان پلاستیک این نوع تغییر ساختار بینی را کارآمد و بدون خطر می‌دانند.

تزریق فیلر بینی

تزریق فیلر بینی یک روش سرپایی است که بسیار بی‌خطرتر و راحت‌تر از جراحی است. پروسه آن معمولا حدود 15 دقیقه و حتی کمتر طول می‌کشد و ممکن است بتوانید بعد از آن به سر کار بروید. در این روش چیزی شبیه ژل، که ممکن است محتویات آن تا حدودی در برند‌های مختلف فیلر متفاوت باشد، به زیر پوست بینی تزریق می‌شود تا قوس یا خمیدگی آن از بین برود یا اگر فرورفتگی در بینی شما وجود دارد، پر شده و ظاهر بینی بدون نقص به نظر برسد.

البته نتایج درمان چیزی حدود شش ماه یا کمتر پایدار خواهد بود و فرد لازم است پس از آن، مجددا تزریق فیلر بینی را انجام دهد.
اگرچه مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی بر خلاف مراقبت‌های بعد از جراحی بینی چندان پیچیده نیست، با این حال باید آنها را انجام دهید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی

به عنوان سایر مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی، به مدت 4 هفته پس از تزریق از عینک استفاده نکنید. در این مدت، فیلر هنوز قابل انعطاف است و فشار عینک می‌تواند در نقطه تماس با بینی شما فرورفتگی ایجاد کند. پس از 4 هفته، پرکننده با پوست کاملاً یکپارچه می‌شود و استفاده از عینک مشکلی ندارد.

اگر از آسپرین یا هر داروی مشابهی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که این داروها ممکن است احتمال کبودی و خونریزی در محل تزریق را افزایش دهند.

مراقبت بعد از تزریق فیلر بینی

همچنین تا چند روز بعد از تزریق فیلر بینی، از موارد زیر اجتناب کنید:

  • به مدت 24 ساعت از مصرف لوازم آرایش یا محصولات مراقبت از پوست در قسمت تزریق خودداری کنید.
  • حداقل به مدت 48 ساعت، از ورزش شدید خودداری کنید زیرا این کار می‌تواند کبودی را بدتر کند.
  • حداقل یک یا دو هفته از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و مکان‌هایی با گرمای شدید مانند سونا و کلاس‌های یوگا داغ خودداری کنید.
  • از ماساژ دادن یا فشار دادن بینی خودداری کنید زیرا می‌تواند شکل فیلر را تغییر دهد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *