• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزایای استفاده از لیزر رفع موهای زائد

صرفه جویی در وقت و پول

روش‌های رایج برای از بین بردن موهای زائد مو شامل اپیلاسیون، اصلاح با تیغ و بند انداختن می‌شود که وقت گیر و خسته کننده است، به ویژه هنگامی که شما باید هر روز این کار را تکرار کنید. مزایای حذف موهای زائد به روش لیزر عبارتند از: دائمی بودن، و هنگامی که این دوره را می‌گذرانید، دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای سایر روش‌ها نیست. شما می‌توانید با خیال راحت کرم‌های موبر، موم و ژل‌های اصلاح را از لیست خرید خود حذف کنید. شما همچنین در می‌یابید که رشد موهای جدید با گذشت جلسات بعدی بسیار کم و پراکنده می‌شود. دیگر نیازی نیست که لباس پوشیدن خود را بر اساس برنامه اپیلاسیونتان تنظیم کنید. شما می‌توانید هر لباسی را که می‌خواهید بدون نیاز به چک کردن موهای بدنتان بپوشید.

روش سریع

یکی دیگر از مزایای از بین بردن موهای زائد با روش لیزر در این است که شما نباید زمان زیادی را برای هر جلسه صرف کنید. لیزر می‌تواند موهای زیادی را در بخش بزرگی از بدن، در یک جلسه بسوزاند. هر جلسه برای یک منطقه کوچک مانند پشت لب تنها می‌تواند یک دقیقه از وقت شما را بگیرد. برای مناطق بزرگتر بدن مانند پشت و پاها ممکن است یک ساعت طول بکشد. اگر برای لیزر ناحیه زیر بغل یا بیکینی تصمیم گرفته‌اید، می‌توانید انتظار داشته باشید که حدود 20 دقیقه طول بکشد. پس از سه تا هفت جلسه، خواهید دید که این منطقه به طور دائمی صاف شده و لمس ابریشمی دارد.

بی خطر و بدون درد

شما می‌توانید مطمئن باشید که روش لیزر بی خطر است زیرا پرتوهای نور تنها بر روی فولیکول مو موثر هستند و پوست اطراف آن دست نخورده باقی می‌ماند. یکی از جذاب ترین مزایای حذف موهای زائد با لیزر، این است که این روش در مقایسه با اپیلاسیون بدون درد است. تنها احساسی که شما می‌کنید شبیه به حرکت کردن یک نوار لاستیکی گرم روی پوستتان است. ناراحتی نیز می‌تواند به حساسیت ناحیه لیزر شده بستگی داشته باشد.

چگونه خود را برای رفع موهای زائد با لیزر آماده کنیم؟

چهار هفته قبل از لیزر: بردشتن مو با موچین یا اپیلاسیون را قطع کنید

هر نوع روش حذف مو که شامل کندن مو از ریشه می‌شود، باید حداقل یک ماه قبل از جلسه لیزر متوقف شود. این شامل اپیلاسیون، بند انداختن، استفاده از موچین و … است، البته فقط مربوط به منطقه‌ای است که تحت لیزر قرار می‌گیرد. دلیل این امر در این است که پرتوهایی که برای حذف مو با لیزر استفاده می‌شوند رنگدانه‌ها را در ریشه‌های مو مورد هدف قرار می‌دهند. در نتیجه بدون وجود ریشه مو، لیزر قادر به انجام کار نخواهد بود. ممکن است فکر کنید که فقط چند روز یا یک هفته طول می‌کشد تا موها دوباره شروع به رشد کنند، اما چرخه رشد مو واقعا بیشتر طول می‌کشد.

چهار هفته قبل از جلسه لیزر: سفید کردن موها را متوقف کنید

در صورتی که موهای تیره خود را به طور منظم سفید می‌کنید، اگر می‌خواهید نتایج لیزر را ببینید، باید یک ماه قبل از جلسه لیزر این کار را متوقف کنید. لیزرها برای هدف قرار دادن رنگدانه تیره فولیکول مو طراحی شده‌اند، به همین دلیل آنها بر روی موهای قرمز، خاکستری و بلوند موثر نیستند. سفید کردن مو باعث می‌شود که لیزر در رفع موهای زائد موثر نباشد.

دو هفته قبل از جلسه لیزر: اجتناب از نور خورشید

توصیه می‌شود که حداقل دو هفته قبل از جلسه لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید. این امر به این دلیل است که برنزه شدن احتمال عوارض جانبی مانند تغییر رنگ پوست را افزایش می‌دهد. در نتیجه، شما همچنین باید از صندلی‌های برنزه، اسپری برنزه و هر محصولی که برای تیره کردن پوست شما طراحی شده است، اجتناب کنید.

سه روز قبل از جلسه لیزر: از مصرف این داروها اجتناب کنید

بعضی از داروها حساسیت پوستی را افزایش می‌دهند و حداقل سه روز قبل از قرار گرفتن در معرض لیزر باید مصرف آنها را متوقف کنید. یک مثال از آن داروهای ضد آکنه است. سایر موارد عبارتند از:
• آسپرین
• ویتامین E
• دیفرین
• رتینول و رتینوئید
• تازوراک
• هیدروکینون
• محصولات آلفا هیدروکسید
• محصولات بتا هیدروکسی

24 ساعت قبل از جلسه لیزر: اصلاح کردن با تیغ

یک روز قبل از رفتن به جلسه لیزر باید موهای ناحیه‌ای را که قرار است لیزر شود را اصلاح کنید. لیزرها به بهترین نحو روی موهای تازه اصلاح شده کار می‌کنند زیرا فولیکول‌ها اشعه لیزر را بهتر جذب می‌کنند. اصلاح نکردن مو موجب جلوگیری از رسیدن پرتو لیزر به ریشه می‌شود زیرا موهای بلند تمام انرژی لیزر را جذب می‌کند. از آنجا که اصلاح کردن، ریشه مو را حذف نمی‌کند، در نتیجه لیزر می‌تواند رنگدانه موجود در ریشه را هدف قرار داده و فولیکول آن را از بین ببرد.

روز لیزر: حذف هر محصول آرایشی از روی پوست

پوست قبل از اینکه لیزر شود، باید با آب و صابون تمیز شود. این کار اطمینان حاصل خواهد کرد که هر محصولی که به طور مرتب استفاده می‌کنید را از بین برده و بر رفع موهای زائد تاثیر نمی‌گذارد. برخی از محصولاتی که باید تمیز شوند عبارتند از:
• دئودورانت
• لوسیون
• عطر
• آرایش
• داروهای ضد آکنه
• پماد
قبل از اینکه به جلسه لیزر بروید، آماده شوید و چیزهایی را که نیاز دارید را بردارید. برخی از موارد برای مراقبت بعد از لیزر مورد نیاز است مثلا ممکن است بخواهید از کرم‌های ضد آفتاب و کرم ضد التهاب یا کرم آرام بخش استفاده کنید، که بسیار شبیه به کرمی است که بعد از لیزر، درمانگاه در منطقه تحت لیزر اعمال می‌کند. این کرم را به صورت دستی استفاده کنید و آن را در شب قبل از خواب و در صبح، به مدت 24-48 ساعت یا بیشتر مصرف کنید (اگر احساس می کنید که به آن نیاز دارید).

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *