• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

همواره افرادی وجود دارند که به هیچ علت خاصی دچار ریزش مو می شوند و در پی ریشه یابی و درمان این مشکل اقدام به درمان می کنند اما در خیلی از این موارد دلیل این ریزش مو ژنتیک و ارثی می باشد که نمی توان با روش های معمول و دارو این مشکل را رفع کرد پس باید به کمک روش رایجی به نام مزوتراپی مو برای ریزش ارثی در پی رفع ریزش موی خود باشید.

ریزش موی ارثی

ریزش مو اکثرا در آقایان اتفاق می افتد و در اثر هورمون  های آندروژنی فرد دچار ریزش مو می شود. در افرادی که پدر یا دایی فرد دچار ریزش مو و طاسی بوده است امکان ریزش موی وی نیز بسیار وجود دارد. افراد برای جلوگیری از این ریزش روی به خوردن قرص و استفاده از محلول ماینوکسیدیل می آورند.

تشخیص ریزش مو ارثی

تشخیص ریزش مو ارثی معمولا توسط هر دو الگو و سابقه ریزش مو در افراد خانواده تشخیص داده می شود و نیاز به انجام تست دیگری نیست.

پیشگیری از ریزش موی ارثی

شما برای پیشگیری از کاهش ریزش مو می توانید از داروی فیناستراید و یا ماینوکسیدیل استفاده کنید. توجه کنید داروی فیناستراید معمولا برای مردان استفاده می شود.

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

درمان های مناسب برای ریزش موی ارثی

این درمان ها شامل دو دسته می باشند داروهای ماینوکسیدیل و فیناستراید و روش جراحی.

روش های جراحی شامل:

  • کاهش پوست سر: نوار پوستی سر برای کم کردن اندازه یک نقطه طاسی در جراحی برداشته می شود.
  • فلپ مو: نوار پوستی که حاوی رشد موی مناسب است می تواند از یک منطقه کم اهمیت به مناطق مهم تر و واجب تر منتقل شود.
  • کاشت مو بهترین راه درمان برای ریزش مو است. شاخه های کوچکی از پوست که حاوی یک تا بیست تار مو از پشت یا نزدیک پوست سر به یک منطقه دیگر از سر منتقل می شود این روش بهترین نتیجه را با مناسب ترین هزینه برای افراد به دنبال دارد.

دلایل ریزش مو در زنان زیر سی سال

نشانه های سطوح بالای هورمون تستسترون در زنان از جمله دوره های قاعدگی نامنظم، بم شدن صدا، آکنه، ریزش مو در الگوی مردانه می باشد پس یکی از دلایل ریزش مو در زنان زیر سی سال سطح بالای هورمون تستسترون است.

مزایای مزوتراپی

مزوتراپی بر لایه های مختلف پوستی مانند اپی درم و لایه میانی و بافت پیوندی و همچنین سیستم گردش خون و سیستم ایمنی و سیستم حسی ناحیه تزریق اثر می گذارد همچنین مزوتراپی باعث بهبود خون رسانی و غذا رسانی به بافت پوست و فولیکول ها و جلوگیری از فرایند تحلیل رفتن فولیکول ها، تنظیم ترشح چربی پوست است.

مزوتراپی مو برای ریزش ارثی

درمان ریزش مو با مزوتراپی مو یکی از جدیدترین و بی ضرر ترین روش های موجود می باشد و افرادی که به ریزش مو و طاسی دچار می شوند می توانند برای رفع مشکل خود از مزوتراپی استفاده کنند. در ریزش موی هورمونی و ریزش موی آقایان چون عامل این بیماری قابل از بین رفتن نیست روش مزوتراپی روشی کمکی در کنار سایر روش های پزشکی برای این افراد محسوب می شود.

در واقع مزوتراپی برای افرادی که مشکل آن ها ناشی از رژیم غذایی، عادات بد غذایی و مصرف داروها ست کمک کننده می باشد.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *