• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

کم پشتی مو می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش اعتماد به نفس افراد و به خصوص آقایان باشد. به همین دلیل هم روش‌های متعددی برای درمان این مسأله به وجود آمده‌اند که مزوتراپی، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین آن هاست. اما به طور کلی، مزوتراپی مو چیست و چگونه از این روش برای درمان کم پشتی مو استفاده می‌شود؟ این شیوه درمانی، مزایای بسیار زیادی دارد که باعث شده نسبت به سایر روش‌های پرهزینه مانند کاشت مو، در ارجحیت قرار بگیرد.

مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

مزوتراپی مو چیست؟

اول از همه، به مهم‌ترین سؤال این بخش جواب می‌دهیم. مزوتراپی مو چیست؟ برای این که این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم، در ابتدا این کلمه مزوتراپی را توضیح می‌دهیم. این عبارت در واقع از دو کلمه مزو و تراپی تشکیل شده است که کلمه اول به معنای قسمت میانی پوست و قسمت دوم هم به معنای درمان است. پس با توجه به معنای لغوی این کلمه، به راحتی می‌توان متوجه شد که با مزوتراپی، بخش میانی پوست مورد هدف قرار گرفته و درمان می‌شود.

در حالی که مزوتراپی برای پوست صورت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، مهم‌ترین کاربرد آن برای موی سر است. کسانی که از ریزش موی شدید خود رنج می‌برند و می‌خواهند هرچه سریع‌تر از ریزش بیشتر موی خود پیشگیری کنند، به سراغ مزوتراپی مو ‌می‌روند. در این روش، پزشک متخصص بعد از انجام معاینات لازم، ویتأمین‌ها و آنزیم‌های لازم را درون سرنگ بسیار باریک قرار داده و در بخش‌های مورد نظر سر شما تزریق می‌کند.

کاربرد‌های درمانی مزوتراپی

بعد از این که متوجه شدید مزوتراپی مو چیست و چگونه انجام می‌شود، وقت آن می‌رسد که کاربرد‌های درمانی این روش را نیز بشناسید. همان طور که در ابتدای این مقاله نیز به اختصار گفتیم، می‌توان از مزوتراپی برای صورت نیز استفاده کرد. در این شرایط، مزوتراپی باعث جوانسازی پوست نیز می‌شود. پس علاوه بر مزوتراپی موی سر که طرفداران بسیار زیادی دارد، این روش برای موارد درمانی دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها را در بخش زیر مشاهده می‌کنید.

• رفع سلولیت و سفت کردن پوست در نواحی مختلف بدن
• از بین بردن چربی پلک و لیپوم
• رفع چربی‌های موضعی و کاهش وزن
• جوانسازی پوست و مو برطرف کردن چین و چروک‌های بخش‌های مختلف صورت
• آبرسانی پوست
• درمان جای زخم و اسکار
• درمان لکه‌های پوستی روشن‌تر کردن پوست
• اصلاح کردن انحنای سطحی بدن (کانتور)
• ترمیم مو بعد از کاشت

تأثیر مزوتراپی موی سر

با توجه به مواردی که در بالا گفتیم، خیلی راحت می‌توان از اهمیت فوق‌العاده مزوتراپی موی سر آگاه شد. با این حال، به نظر شما مهم‌ترین تأثیر مزوتراپی مو چیست؟ برای پاسخ باید بگوییم که مزوتراپی تأثیر فوق‌العاده بی‌نظیری برای تقویت مو‌های سر دارد. به طوری که اگر بخش زیادی از مو‌های شما ریخته باشد هم با کامل کردن دوره درمان خود با مزوتراپی، می‌توانید آن را از بین ببرید و در این نواحی، مو‌های جدیدی رشد می‌کنند.

علاوه بر این، خیلی از افراد از ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی آره آتا رنج می‌برند که با استفاده از مزوتراپی، به راحتی می‌توان آن را درمان کرد. اگر شما هم افرادی را دیده‌اید که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، به آن‌ها پیشنهاد کنید که دارو‌ها و محلول‌های غیرضروری را کنار گذاشته و تنها چند جلسه مزوتراپی را امتحان کنند تا به نتیجه فوق‌العاده‌ای برسند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *