• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

معجزه جوانسازی با هایفوتراپی پوست

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا HIFU therapy برگرفته از یک کلمه به صورت اختصار و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا می باشد که یک نوع تکنیک و روش خدمات درمانی زیبایی غیرتهاجمی و بدون عمل جراحی می باشد. استفاده از امواج فراصوت برای درمان تومورهای سرطانی در طی سالیان دراز مورد استفاده قرار گرفته است و ایده ی استفاده در این تکنیک برای درمان های زیبایی نخستین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح گردید. ابداع دستگاه هایفوتراپی و بهره گیری از آن برای لیفت ابرو، اولین کاربرد این روش بوده است که پس از گذشت ۶ سال، سازمان بهداشت جهانی، مجوز استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز را برای رفع مشکلات پوستی همچون بهبود وضعیت چین و چروک، خطوط و سفت کردن پوست نواحی بالای سینه، گردن و صورت صادر کرد. امروزه این روش، بنابر تحقیقات انجام گرفته به عنوان راه حلی نوین و بدون آسیب یا ضرر جهت مصارف زیبایی معرفی می شود که بسیار بی خطر تر و ایمن‌ تر از عمل های جراحی زیبایی با بیهوشی عمومی می باشد. در حال حاضر، بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های ارائه دهنده خدمات زیبایی، به صورت سرپایی و بدون نیاز به جراحی  اقدام به جوانسازی با هایفوتراپی پوست افراد می کنند.

هایفوتراپی مناسب چه کسانی است؟

هایفوتراپی برای تمام افراد بالای ۳۰ سال که از مشکلاتی همچون چین و چروک، افتادگی پوست در نواحی مختلف، خطوط ریز و درشت، عدم فرم مناسب صورت و شل شدگی برخوردار هستند، مناسب می باشد. لازم به ذکر است که تشخیص قطعی مناسب بودن این روش برای مشکلات پوست بر عهده پزشک متخصص می باشد و پیش از هرگونه اقدام ضروری است که با پزشک مشورت نمایید و تحت نظر و توسط وی اینکار انجام گیرد زیرا در بعضی مواقع، هایفوتراپی پاسخگو نبوده و نیاز به عمل جراحی لیفتینگ می باشد. بانوان باردار، افراد مبتلا به بیماری های ویروسی، صرع و دیابت، افراد زیر ۳۰ سال و افراد مبتلا به عفونت های پوستی بهتر است از انجام هایفوتراپی خودداری نمایند.

کاربرد هایفوتراپی

در هایفوتراپی امواج التراسوند با تمرکز و شدت بالا به پوست وارد شده که سبب لیفت و سفتی بافت های شل پوست می شود. در حقیقت کاربرد هایفوتراپی در از بین بردن چین و چروک، لاغری موضعی، لیفت ابروها به سمت بالا، لیفت گردن، لیفت پیشانی، جوانسازی، سفت شدن پوست، ایجاد تعادل صورت و زاویه سازی فک، رفع افتادگی پلک، لیفت چانه، رفع گودی و سیاهی زیر چشم می باشد. دستگاه هایفوتراپی، امواج اوتراسوند را تا عمق ۴.۵ میلی متری وارد پوست می کند و با گرم کردن عضلات و تحریک کلاژن ساختار پوست، امکان جوانسازی و رفع مشکلات موجود را فراهم می آورد.

معجزه جوانسازی با هایفوتراپی پوست

مزایای هایفوتراپی

• هایفوتراپی برای خدمات زیبایی غیرتهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد که بدون آسیب به سطح پوست یا برش، مشکلات را رفع می نماید.
• هایفوتراپی تکنیک درمانی بدون درد و ایمن بوده که پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست.
• یکی از مزایای مهم این روش، ارسال امواج و انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند به ساختار پوست و رفع چروک است که به مرور سبب جوانی، شادابی و سفتی پوست می شود.
• دوره نقاهت و تعداد جلسات درمان، کم بوده و امکان بروز عوارض بسیار نادر می باشد.
• تاثیر اولیه هایفوتراپی همزمان با تحریک تولید کلاژن پوست در طی سه ماه نمایان می شود و دائمی می باشد. به عبارتی پس از مدتی نیاز به استفاده مجدد از هایفوتراپی نمی باشد و اثرات موقت ندارد.
• افرادی که آمادگی و تمایل به جراحی ندارند به راحتی می توانند نتایج مشابهی را از هایفوتراپی دریافت نمایند.
• دستگاه هایفوتراپی تمام بافت‌ های پیوندی شل  شده را سفت کرده و سبب بالا کشیدن ناحیه مورد نظر می شود.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

قبل از انجام هایفوتراپی مراقبت هایی برای افراد در نظر گرفته شده است که برای رسیدن به نتیجه بهتر باید این مراقبت ها را انجام دهید. پوست شما باید کاملا تمیز باشد و از کرم های مرطوب کننده و حتی ضد آفتاب استفاده نکنید. داروهای فشار خون و همچنین الکل مصرف نکنید. اگر قبل از هایفوتراپی بوتاکس و یا تزریق ژل انجام داده اید بهتر است ۲ هفته صبر کرده و بعد این عمل را انجام دهید. قبل از تجربه این روش غیر تهاجمی داروهای رقیق کننده خون مصرف نکنید‌. رفع موهای زائد مهمترین نکته ای است که قبل از هایفوتراپی باید به آن توجه کنید تا امواج به خوبی درون پوست نفوذ کنند.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

همینطور که قبل از انجام هایفوتراپی نیاز به مراقبت دارید بعد از انجام این عمل مراقبت ها دو چندان می شود تا شما بتوانید نتیجه ای که به دنبال آن هستید را به راحتی دریافت کنید. اول اینکه در معرض سرما و گرمای شدید قرار نگیرید و با کرم ضد آفتاب از این ناحیه مراقبت کنید. برای استفاده از لوازم آرایشی بهتر است ۲۴ ساعت صبر کنید چون ممکن است واکنش حساسیت زا از خود نشان دهند. از لمس و ماساژ محل مورد نظر خصوصا در روزهای نخست جلوگیری کنید. کبودی و ورم بعد از انجام هایفوتراپی طبیعی بوده بنابراین بهتر است از دارو برای کاهش تورم و کبودی استفاده نکنید چون ممکن است تاثیرات درمانی را خنثی کند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *