• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

مقایسه ی لیزر پلاتینیوم و کندلا

تفاوت لیزر پلاتینیوم و کندلا چیست؟ لیزر پلاتینیوم بهتره یا کندلا؟ عوارض کدام دستگاه لیزر کمتر است؟ آیا لیزر پلاتینیوم خوب است؟ اگر شما هم با این سوالات رو به رو شده و پاسخ آن ها را نمی دانید مطالعه ی این مقاله از را از دست ندهید.

مقایسه ی دستگاه لیزر پلاتینیوم و کندلا

بهتر است این دو دستگاه پرطرفدار را از نظر فاکتورهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم، از جمله مهمترین تفاوت های این دو دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کاربرد

شرکت سازنده ی دستگاه لیزر پلاتینیوم در خصوص کاربرد لیزر پلاتینیوم اعلام کرده است که این دستگاه میتواند موهای نازک و کرکی با رنگ روشن را نیز به صورت دائمی حذف کند و علاوه بر این در از بین بردن موهای زائد انواع پوست روشن و تیره نیز موثر است، در واقع جذف موهای نازک و کرکی توسط لیزر کندلا و پلاتینیوم همانند یکدیگر بوده و تفاوت قابل توجهی ندارند. بطور کلی لیزر پلاتینیوم برای حذف موهای زائد پوست های روشن و موهای تیره قدرتمند تر عمل کرده است.

سرعت لیزر موهای زائد

سرعت دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت در مقایسه با پلاتینیوم بیشتر است، در واقع قطر لکه لیزر در پلاتینیوم حداکثر بر روی عدد 12 و در لیزرهای کندلا بر روی 16 میلی متر تنظیم شده و همین امر باعث می شود لیزر کندلا با سرعت بیشتر و در نواحی وسیع تری موهای زائد را حذف کند.

طول موج

از دیگر تفاوت های این دو دستگاه لیزر می توان به طول موج این دستگاه ها اشاره کرد، در حقیقت طول موج دستگاه پلاتینیوم 755 نانومتر و در لیزر کندلا نیز از طول موج 810 نانومتر استفاده شده است.

درد و عوارض

از آنجایی که در ساخت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم از حباب های LED استفاده شده و سرعت خاموش و روشن شدن آن ها سریع است در حقیقت پوست زمانی برای استراحت نداشته و این امر موجب درد و ناراحتی بیشتری در مراجعه کنندگان خواهد شد.

لازم به ذکر است قابلیتی در دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم تعبیه شده است که می توانید به جهت کاهش درد بیماران از قابلیت SHR استفاده نمایید.

بطور کلی برای افرادی که پوست های تیره ای دارند استفاده از دستگاه کندلا مناسب تر است چرا که افراد درد کمتری را تجربه خواهند کرد.

سیستم خنک کننده

همانطور که می دانید کولینگ ها یا دستگاه های خنک کننده یکی از مهمترین بخش های دستگاه های لیزر موهای زائد هستند که باعث می شوند پوست در برابر گرمای لیزر دچار سوختگی نشده و مراجعه کننده درد کمتری را احساس کند، علاوه بر این وجود یک سیستم خنک کننده ی خوب در دستگاه لیزر موهای زائد باعث می شود شخص با کمترین میزان التهاب و قرمزی مواجه شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم سوپرانو آیس مجهز به پیشرفته ترین و بهترین تکنولوژی خنک کنندگی پوست بوده و میتواند پوست را برای مدت زمان طولانی خنک نگه دارد، در واقع این دستگاه با دارا بودن خنک کننده ی تماسی باعث می شود مراجعه کننده در زمان لیزر درد کمتری احساس کند.

برای مقایسه ی بین دستگاه خنک کننده در این دو لیزر باید گفت که معمولا برای دستگاه لیزر پلاتینیوم لازم است تا پیش از شروع درمان کرم های بی حسی استفاده شود اما لیزر موهای زائد کندلا به دلیل دارا بودن دو سیستم خنک کننده ی کریوژن و دمیدن هوای سرد در زمان استفاده نیازی به استفاده از کرم های موضعی بی حسی نبوده و مراجعه کنندگان دردی را احساس نخواهند کرد. بطور کلی لیزر کندلا در مقایسه با پلاتینیوم درد کمتری برای مراجعه کنندگان ایجاد می کند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد

با توجه به بزرگی قطر لکه و قدرت بیشتر لیزر پلاتینیوم تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد با این دستگاه در مقایسه با کندلا کمتر است. توجه داشته باشید که مدت زمان جلسات لیزر به خصوص برای پوست های تیره با لیزر پلاتینیوم در مقایسه با کندلا طولانی تر می باشد.

عمق نفوذ امواج دستگاه های لیزر

یکی دیگر از تفاوت های دستگاه های لیزر پلاتینیوم و کندلا در عمق نفوذ امواج دستگاه به پوست است، از آنجایی که عمق نفوذ امواج در دستگاه کندلا نسبت به پلاتینیوم بیشتر است این دستگاه می تواند موها ی ضخیم تر را نیز حذف کند .

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

مقایسه کندلا و پلاتینیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *