• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ چیست ؟

میکرونیدلینگ چیست؟ میکرونیدلینگ درمطب، با بیحسى موضعى و با استفاده از وسیله‌اى بنام درمارولر(derma roller) انجام می‌شود، درمارولر استوانه‌اى پوشیده شده از نیدل(سوزن)هاى بسیار ظریف از جنس استیل است که توسط پزشک در جهات مختلف، روى پوست بیمار حرکت مى‌کند و منافذ متعدد بسیار ریزى، درپوست ایجاد مى‌کند،عمق این منافذ بسته به، طول نیدل‌هاى درمارولر، از ۵/. تا ٢ میلی‌متر متغیر است و بدون ایجاد هیچ مشکلى ظرف ٣-٢ روز بهبود مى‌یابد. این روش درمانى، سلول‌هاى فیبروبلاست را تحریک مى‌کند تا کلاژن جدید بسازند، به‌همین‌خاطر میکرونیدلینگ را درمان محرک کلاژن (collagen induction therapy) یا CIT نیز می‌نامند.

داشتن پوست شاداب و سرزنده یکی از خواست هایی است که ربطی به سن و جنسیت ندارد زیرا این روزها تقریباً گستره وسیعی از مردم به دنبال راه‌هایی برای احیای پوست خود هستند. صرف‌نظر از جنسیت و اینکه چقدر پیر هستند! از گذشته تا کنون روش‌های مختلفی برای درمان جوش, لکه‌ها, زخم‌ها و غیره وجود داشته‌است که برخی از آن‌ها را می‌توان به طور سنتی و برخی دیگر را  با استفاده از تکنیک‌های پزشکی خاص مورد استفاده قرار داد. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست صورت است که  تاریخچه آن به بیش از ۵۰ سال پیش بر می‌گردداین ممکن است برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما باید گفت که این روش درمان بسیار شبیه روش‌های درمانی مصر باستان است. در ادامه بیشتر به موضوع میکرونیدلینگ می پردازیم.

میکرونیدلینگ در اصفهان : معرفی بهترین کلینیک + هزینه (1402)

میکرونیدلینگ درچه مواردی کاربرد دارد؟

1- رفع جاى جوش (اسکارآکنه) و جاى زخم(جای ابله مرغان ،سوختگی و……)

2- درمان ترک‌هاى پوستى (stretch marks) ناشی از بارداری ولاغری و…

3 – جوان سازی پوست، رفع چین‌وچروک و منافذ باز پوست

4- رساندن ویتامین‌ها و دارو به لایه‌های عمقی پوست .

درمان اسکار آکنه(جاى جوش) با استفاده از میکرونیدلینگ

  • روش‌هاى درمان جاى جوش درحال حاضر، با محدودیت بین دو عامل اثربخشى – عوارض روبروست، روش‌هاى درمانى مؤثرتر، عوارض و دوره نقاهت طولانى‌ترى دارند و روش‌هاى کم عارضه‌تر، چندان مؤثر نیستند. میکرونیدلینگ پاسخ مناسبى براى رفع این محدودیت‌هاست. زیرا علاوه براثربخشی 90 درصدی در درمان اسکار آکنه، نسبت به روش‌های مشابه، غیرتهاجمی و بدون عارضه محسوب می‌شود و در ضمن ارزان‌تر هم هست.

فایده میکرونیدلینگ چیست؟

تمیز کردن و جوان شدن پوست

یکی از اولین و اساسی‌ترین کاربرد این روش درمانی، حذف چروک پوست است. چون در طول زمان، مقدار تولید کلاژن در پوست به طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و این باعث ریزش و چروک‌های پوست می‌شود. در حالی که با استفاده از این روش و مواد غذایی مورد استفاده برای تزریق به پوست، تولید کلاژن و الاستین می‌تواند دوباره افزایش پیدا کند.

درمان آکنه و جوش‌ها

شما می‌توانید از تکنیک بازسازی برای کاهش تاثیر جوش‌ها و آکنه استفاده کنید. همان طور که در  ارتباط با میکرونیدلینگ ذکر شد، در طی این فرآیند، زخم‌ها با منافذ کوچک روی سطح پوست ظاهر می‌شوند که اگر به درستی با مراقبت مناسب ترمین شوند، جای زخم به شدت کاهش پیدا می کند.

مزایای میکرونیدلینگ  چیست ؟

تحریک تولید کلاژن و کمک به جوان شدن پوست

بازسازی پوست و توانایی حذف بسیاری از زخم‌ها

می‌تواند برای مناطق حساس پوست مانند بینی، گردن، ناحیه چشم، و غیره به کار رود.

هزینه پایین این روش درمانی برای جوان‌سازی پوست صورت در مقایسه با روش‌های دیگر مثل لیزر

بر خلاف لیزر این روش می‌تواند برای هر پوستی با هر رنگ مورد استفاده قرار گیرد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *