• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نواحی لیزر مو برای مردان

نواحی لیزر مو برای مردان

لیزر برای رفع موهای زائد آقایان می تواند روی هر ناحیه ای از بدن به جز پلک ها انجام گیرد. برای آقایان، محبوب ترین نواحی برای انجام لیزر عبارتند از:

1. لیزر موهای زائد ناحیه ی سینه آقایان

تراکم بالای موهای سینه، کار اصلاح آنها را سخت و دردناک خواهد کرد و از طرفی نیز، این تراکم بالای موهای سینه امکان دارد سبب ایجاد بوی نامطبوعی در بدن شوند.

2. لیزر موهای زائد ناحیه ی شکم آقایان

حذف موهای ناحیه شکم در بین ورزشکاران و کسانی که به زیبایی اندام‌های ناحیه شکم خود اهمیت می‌دهند، محبوبیت زیادی دارد. در واقع، حذف دائمی موهای این قسمت بدن به کمک فناوری لیزر باعث زیبایی هر چه بیشتر عضلات شش‌ گانه شکم می شود.

3. لیزر موهای زائد کمر مردان

وجود موهای زائد بر روی قسمتی از کمر یا همه ی نواحی آن در اغلب آقایان بسیار رایج است. علاوه بر عدم زیبایی، خارش و آلودگی ناشی از این موها با توجه به محل قرارگیری و عدم دسترسی آن‌ها برای بیشتر افراد به چالش تبدیل شده است. از سمت دیگر، عدم دسترسی مناسب به این نواحی برای خود فرد، حذف این موها به کمک تیغ یا وکس را برای مردان بسیار سخت می نماید. به همین جهت، لیزر موهای زائد یک راه مناسب و بسیار کاربردی به منظور حذف کامل موهای کمر و رفع مشکلات ناخوشایند ناشی از آن خواهد شد.

4.لیزر موهای صورت و گردن مردان

لیزر موهای ناحیه صورت و گردن برای بیشتر مردان از اهمیت خاصی برخوردار است.

  • حذف موهای گردن و زیر چانه:

از مراحل سخت اصلاح صورت تمیز کردن ناحیه گردن، زیر چانه و منظم کردن موهای این نواحی می باشد. سختی اصلاح این موها به کمک تیغ در اغلب مواقع باعث ایجاد جراحت های سطحی در زمان اصلاح صورت خواهد شد. حذف همیشگی موهای این ناحیه و یا کم کردن تراکم و مقاومت آن‌ها به کمک لیزر، می‌تواند اصلاح موهای صورت را بسیار آسان نماید.

  • مرتب کردن ریش‌ها:

اصلاح منظم ریش‌ها و حفظ این نظم نیاز به اصلاح مرتب صورت در فواصل چند روزه دارد. به کمک لیزر می‌توان این کار را به صورت دائمی انجام داد.

  • کاهش حجم و تراکم ریش:
  1. حذف کامل ریش به وسیله ی تیغ، برای آقایانی که رشد موهای صورتشان نامنظم بوده و یا از داشتن ریش لذت نمی برند بسیار سخت می باشد. اما لیزر این موها می‌تواند راه حلی دائم به منظور حل این مشکل باشد.
  2. آقایانی که ابروهای به هم پیوسته و یا بسیار متراکم دارند، می توانند فاصله ی میان ابروهای خود را به کمک لیزر پاک سازی کنند.
  3. لیزر موهای سر نیز در مردانی که از مشکل ریزش موی نامنظم رنج میبرند، بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

5.لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن آقایان

حذف موهای ناحیه تناسلی و ناحیه باسن مردان به وسیله ی تیغ و یا وکس، کار بسیار دشواری می باشد که در صورت نداشتن دقت لازم می تواند سبب بروز جراحت و خطرات شدیدتری گردد. همچنین خارش و سوزش این نواحی بعد از اصلاح با تیغ چالش بیشتر آقایان خواهد بود.

حذف موهای زائد این نواحی حساس با لیزر، دیگر خارش و سوزش بعد از اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون را در پی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد این نواحی نیز با حفظ حریم خصوصی انجام می گیرد و شما زمان درمان احساس راحتی خواهید کرد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن، فرآیندی بسیار آسان، سریع و با احتیاط می باشد. در ۹۹ درصد مواقع نیز ناحیه ی تناسلی با حوله پوشانده می شود.

6.لیزر موهای زائد زیر بغل مردان

یکی از آزاردهنده ترین موهای زائد در بدن، موهای زیربغل بوده که باعث ایجاد آلودگی، تعرق زیاد و در نهایت بوی بد در بسیاری از آقایان می‌شود. به وسیله ی لیزر موهای زائد می‌توان به صورت کامل و همیشگی از موهای زائد این ناحیه بی هیچ احساس خارشی رهایی پیدا کرد.

7.لیزر موهای زائد پا آقایان

لیزر موهای زائد پا در بین ورزشکاران بسیار رواج دارد. وجود مو در این ناحیه در بیشتر ورزشکاران می تواند سبب آسیب دیدگی یا ایجاد جراحت گردد. به عنوان مثال گیر کردن موهای پا به زمین در زمان تکل زدن، در فوتسال و فوتبال بسیار رایج است. به همین جهت ورزشکاران رشته های فوتبال، شنا و دو و میدانی معمولا برای داشتن راحتی و آراستگی بیشتر، موهای پای خود را لیزر می کنند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

لیزر موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *