• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

لیزر فول بادی آقایان شامل چه قسمت هایی می شود؟

لیزر فول بادی آقایان شامل چه قسمت هایی می شود؟

نواحی بدن را که می توان لیزر کرد شامل :

صورت، پیشانی ، شقیقه ، گونه، پشت لب ، غبغب ، گوش ها ، چانه ، گردن ، کمر ، سینه ، زیر بغل ، کل دست و پا ، شکم ، شانه ها ، بیکینی ، مچ ها می باشند

اما اگر قصد دارید این نواحی را بطور کامل لیزر کنید پس شما از خدمات فول بادی باید استفاده کنید. با لیزر فول بادی برای همیشه از شر موهای زائد بدن خلاص می شوید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان باعث ناباروری می شود؟

شایعاتی در مورد لیزر موهای آقایان ، مبنی بر ناباروری وجود دارد.

این دقیقا عین سوال یکی از مشتریان است:

“آیا لیزر موهای زائدخصوصا لیزر بیکینی آقایان بر روی بیضه ها تاثیر منفی دارد؟

آیا لیزر  آقایان خطرات یا اثرات احتمالی در توانایی باروری در آینده کوتاه مدت یا بلند مدت دارد؟

من می خواهم این کار را انجام دهم ، اما بسیار می ترسم که این امر در مدت زمان کوتاه یا در آینده منجر به ناباروری یا هرگونه مشکل دیگر در بیضه ها و عملکرد اسپرم شود.

آیا لیزر موهای زائد مردان  ۱۰۰٪ امن است؟”

 

پاسخ: لیزر موهای زائد تاثیری در باروری نخواهد داشت. هیچ خطری برای بیضه ها با لیزر موهای زائد وجود ندارد و هیچ تأثیری بر روی اسپرم مردان ندارد. عمق نفوذ نور لیزر به اندازه ای نیست که اتفاق بدی رخ دهد. لیزر ۳ تا ۴ میلیمتر در داخل پوست نفوذ کرده و به هیچ عنوان اندام های داخلی را تحت تاثیر قرار نمی دهد  و تنها توسط فولیکول مو جذب می شود.

به طور کلی ، لیزر  آقایان و خانمها بی خطر است ، مشروط بر اینکه تکنسین به طور صحیح آموزش دیده باشد ، و دستگاه لیزر معتبری استفاده شود.

کارمندان ماهر کلینیک زیبایی گلدن رویال به خوبی می دانند که چه کاری انجام می دهند. با یک متخصص مجرب و ماهر هیچ جای نگرانی نیست. نفس بکشید ، استراحت کنید و برای یک عمر لذت ببرید.

آیا لیزر مردان دائمی است؟

یکی از دلایل اصلی حذف موهای زائد با لیزر در مردان، این است که لیزر آقایان در سراسر بدن یکسان عمل می کند. درمان با لیزر، از موهای زائد در لاله گوش تا کل پشت بدن موثر است.

اصلاح با ریش تراش یا اصلاح با موم ممکن است قابل تحمل باشد ولی کاملا غیر ضروری است و اثرات آن کوتاه مدت بوده و بیهوده به نظر می رسد.
در خصوص تاثیر لیزر موهای آقایان باید این حقیقت را صادقانه بدانید، که لیزر در بدن آقایان به اندازه خانم ها موثر نیست، این به این معناست که یقینا آقایان نیاز به تعداد جلسات بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارند و همچنین به احتمال بسیار زیاد نیاز به جلسات یادآور سالیانه بین ۱ تا ۴ جلسه هستند.

در ۹۰ درصد خانم ها معمولا لیزر پس از ۴ الی ۶ جلسه جوابدهی دارد، ۱۰ درصد خانم ها نیز به جلسات بیشتر نیاز دارند. ابتدایی ترین حق شما به عنوان مراجعه کننده لیزر این است که تمام حقایق و احتمالات را صادقانه بدانید و با علم به آن لیزر موهای زائد را شروع کنید.

لیزرهای مورد استفاده برای حذف موها با دقت زیادی متمرکز شده اند تا بتوانند فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست از بین ببرند. لیزر فقط موهای تیره را حذف می کند. رنگ موجود در موهای تیره ناشی از رنگدانه ای به نام ملانین است.

خوشبختانه می توان از ملانین برای انتقال پرتو لیزر به طور مستقیم به پایه فولیکول استفاده کرد، به این معنی که لیزر می تواند بدون هیچ گونه انرژی هدر رفته ای کار کند که این منجر به گرم کردن پوست می شود.

بنابراین باید در طول لیزر آقایان از یک سیستم جریان هوای سرد نیز استفاده شود. دستگاه جنتل مکس پورو کمپانی کندلا مجهز به سیستم خنک کننده DCD™ می باشد که انحصارا توسط این کمپانی به ثبت رسیده است.

لیزر پیشانی و صورت مردان

رویش مو در پیشانی و صورت مردان امری بسیار طبیعی می باشد، اما برخی از آقایان هستند که از مو های زائد خود در پیشانی خجالت می کشند

بنابراین این افراد برای برداشتن مو های زائد در پیشانی و صورت از تیغ ، موم و یا کرم های مخصوص برای این کار استفاده می کنند که همگی  این روش ها موقتی می باشند.

اما مردان می توانند با استفاده از  لیزر موهای زائد برای همیشه از شر موهای پیشانی و صورت خود خلاص شوند.

و همچنین لیزر موهای زائد صورت، روشی مؤثر و ایمن می باشد که بسیار کم موجب بروز عوارض موقتی می شود.

عوارض لیزر صورت مردان بستگی به نوع پوست فرد دارد، ممکن است یک تا دو ساعت پس از جلسه لیزر، قرمزی یا ورم خفیفی را تجربه کنید.

محبوب‌ ترین بخش های بدن مردان برای لیزر

آقایان می‌توانند برای تمام نقاط بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کنند اما محبوب ترین قسمت های بدن مردان با لیزر عبارتند از :

۱- صورت

اصلاح روزانه آقایان می‌تواند بر  پوست تاثیر بگذارد و باعث مشکلاتی مانند موهای زیرپوستی و التهاب شود.

اگر دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت شوید، لیزر بهترین گزینه برای شما می باشد. انجام لیزر صورت حدودا ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد.

لیزر صورت مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

۲- گردن

لیزر موهای گردن در مردان می‌تواند از سوزش و رویش موهای زیرپوستی جلوگیری کند. لیزر گردن مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

 

۳- کمر و شانه

کمر و شانه قسمتی از بدن آقایان می باشد که با اعتماد به نفس آنها رابطه مستقیم دارد. اغلب مردان به علت داشتن موهای بیش از حد در کمر و شانه، اعتماد به نفس خود را از دست می‌ دهند. لیزر کمر و شانه مردان به ۸ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز دارد.

آیا همه می توانند لیزر موهای زائد را انجام دهند ؟

به دلیل تأثیر لیزر بر روی رنگدانه های پوستی، مردانی که رنگ پوست نسبتاً روشن و موهای تیره دارند ، کاندیدای ایده آل برای لیزر موهای مردان محسوب می شوند. با این حال ، مردان از تمام تن های پوستی برای درمان لیزر موهای زائد می توانند اقدام کنند.

 

دستگاههای لیزر موهای زائد موجود همانند بر روی موهای  موهای سفید ، خاکستری و قرمز نتیجه نمی دهند.

هزینه لیزر موهای زائد آقایان

قیمت لیزر موهای زائد مردان بسته به عوامل مختلفی متفاوت است و مهمترین عامل بخشی از بدن است که تحت درمان لیزر مو قرار می گیرد. برخی از عوامل موثر در قیمت لیزر موهای زائد به شرح زیر است:

۱- اندازه ناحیه بدن تحت درمان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان برای نواحی مختلف ، متفاوت است. معمولا دریافت پکیج لیزر موهای زائد بصورت فول بادی مقرون به صرفه تر است.

۲- تعداد جلسات

روند لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می شود و تعداد جلسات طبق نیاز شما در تعیین می شود ، بنابراین هزینه لیزر موهای زائد آقایان نیز طبق جلسات در نظر گرفته می شود.

۳- دستگاه لیزر موهای زائد

نوع دستگاه استفاده شده برای لیزر موهای زائد در هزینه لیزر موهای مردان و خانمها موثر است. فناوری بهتر دستگاه لیزر می تواند سبب افزایش قیمت لیزر موهای زائد شود.

 

۴- سطح مهارت متخصص لیزر

قیمت لیزر موهای زائد از پزشکی به پزشک دیگر متفاوت است و بستگی به این دارد که چه کسی این روش را انجام دهد. سطح مهارت متخصص و سابقه کلینیک لیزر موهای زائد ، بر هزینه درمان تأثیر گذار است.

هرگز تحت تاثیر تبلیغات لیزر موهای زائد ارزان قرار نگیرید. ممکن است قیمت پایین لیزر موهای زائد به دلیل کیفیت پایین دستگاه استفاده شده و یا عدم اعتبار متخصص و کلینیک لیزر باشد.

آنچه ثابت شده است اینست که لیزر موهای زائد کاراترین سیستم حذف موهای زائد می باشد و ارزش صرف هزینه دارد.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

آستانه درد افراد با یکدیگر متفاوت است ، اما در بیشتر مواقع احساس درد مانند یک سنجاق یا یک ضربه محکم و ناگهانی می باشد. ب

سیاری از بیماران نیز درد ناشی از لیزر موهای زائد را شبیه برخورد یک نوار لاستیکی به پوست می دانند.

مطالعات نیز نشان می دهند که درد لیزر موهای زائد خفیف است و کمتر از ۱ درصد از بیماران نیاز به کرم بی حس کننده دارند.

اما اگر به نظر شما لیزر  آقایان بسیار دردناک است ، می توانید از کرم بی حسی استفاده کنید ، که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد مردان در چند جلسه انجام می شود؟

معمولا لیزر موهای پشت و سینه آقایان شش تا هشت جلسه درمان نیاز دارد که تقریباً دو ماه (شش تا هشت هفته) از هم فاصله دارند تا نتایج عالی را مشاهده کنید.

لیزر موهای زائد در مرحله رشد مو تاثیر گذار است. چرخه رشد موها نیز در افراد مختلف، متفاوت است.

به طور کلی ، اگر تمام قوانین را رعایت کنید و درمان های خود را در بازه زمانی پیشنهادی انجام دهید ، لیزر موهای زائد آقایان می تواند در هر جایی از بدن تا ۹۰ درصد کاهش دائمی موی زائد را نتیجه دهد.

 

درباره انجام تمام جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد فقط می توانیم بگوییم که مشتری باعث توقف رشد مو می شود ، نه صرفا لیزر موهای زائد ، زیرا آنچه اتفاق می افتد این است که یک فولیکول مو می میرد ، اما ممکن است خود را بازسازی کند.

بنابراین به شما توصیه می شود برای گرفتن نتیجه دائمی تمامی جلساتی که متخصص لیزر شما در نظر دارد را طی کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد در ۹۰ درصد خانم ها معمولا ۴ الی ۶ جلسه است که در لیزر موهای زائد آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود.

دیدن نتایج لیزر موهای زائد آقایان چقدر طول می کشد؟

به منظور ایجاد اختلال در تغذیه و فولیکول مو ، مو باید در زمان مشخصی در چرخه رشد خود مورد هدف پالس لیزر قرار بگیرد.

هر مراحل چرخه رشد برای همی موهای حتی یک ناحیه یکسان نیست ، به خاطر همین هم هست که برای قرار گرفتن مو در مرحله صحیح رشد ، به چندین جلسه درمانی نیاز خواهید داشت.

اما نتایج لیزر موی مردان و زنان معمولا دو هفته الی یکماه پس از اولین جلسه بطور کاملا محسوسی قابل مشاهده است. زیرا لیزر روی موهایی که در مرحله رشد صحیح قرارداشته اند ، تاثیر گذاشته است.

همچنین بخوانید:

لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *