• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چیست ؟

با بالا رفتن سن انسان ها به دنبال  راه هایی برای برگشت زیبایی های از دست رفته خود می گردند گرچه که دانشمندان هم نتوانسند راهی برای به تعویق انداختن پیری و کشف اکسیر جوانی شوند اما راه هایی جوان سازی پوست روز به روز پیشرفته کرده است. هایفوتراپی نیز یک روش بسیار ایمن می باشد.شاید یرای شما نیز سوالاتی در رابطه با  عمل  زیبایی هایفوتراپی پیش آمده باشد در ادامه مقاله ما شما به جواب سوال هایی ازقیبیل : هایفو تراپی صورت چیست؟، کار هایفوتراپی چیست ؟ ، مزایای هایفوتراپی چیست، هزینه هایفوتراپی صورت جقدر است؟، دوره نقاهت هایفوتراپی خواهید رسید با ما همراه باشید.

نواحی درمانی با استفاده از هایفوتراپی

هایپوتراپی می تواند در نواحی مختلف بدن برای تقویت کلاژن انجام شود و فواید یکسانی داشته باشد.محل‌های مناسب برای انجام هایفوتراپی بازو،شکم،پهلو،پشت پا،گردن ،غبغب و هایفوتراپی بینی ….استفاده می شود

هایفوتراپی چگونه عمل می‌کند؟

هایفوتراپی چیست ؟ در عمل هایفوتراپی پوست نیز مانند همه عمل‌هایی که در آنها از تکنولوژی اولتراسوند استفاده می‌شود، یک دستگاه دستی تصویربرداری که سطح تماس نرمی دارد، بر روی پوست شما قرار داده می‌شود تا تصویری از پوست شما را بر روی یک صفحه بزرگ بفرستد و به پزشک این امکان را بدهد تا نقاطی که لازم است جهت لیفت صورت انرژی به آنها هدایت شود را شناسایی کند.

سپس از هایفوتراپی پوست برای اعمال مقادیر کم گرمای تمرکز یافته در عمق مناسبی از زیر پوست شما استفاده می‌شود تا به این ترتیب آثار مثبت این انرژی گرمایی پدیدار شود، در تمام طول مدت این عمل، سطح فوقانی پوست شما اصلاً تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و هیچ آثاری بر روی آن باقی نمی‌ماند.

با تقبل هزینه هایفو تراپی پوست شما با افزایش تولید کلاژن تازه، نسبت به انرژی گرمایی که به عمق آن می‌رسد، واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه کشیدن پوست صورت پوست به طور تدریجی و ملایم کشیده و محکم می‌شود و با گذشت زمان، ظاهری لطیف و طبیعی پیدا می‌کند.

هایفوتراپی چیست ؟

 هایفوتراپی صورت

درمان به روش هایفو گلد از طریق دستگاه هایفو انجام میشود. این دستگاه به وسیله امواج متمرکز فراصوت لایه ای از پوست که در لایه زیری سطح پوست قرار دارد را  هدف گرفته و انرژی لازم را به آن وارد می‌کند.

انرژی امواج فراصوت سبب می‌شود دمای این لایه سریع افزایش پیدا کند. زمانی که سلولهای لایه مورد نظر به دمای خاصی برسند آسیب سلولی به آنها وارد می شود؛ آسیب به سلول ها باعث تحریک آنها و در نتیجه تولید پروتئین هایی به نام کلاژن میشود. کلاژن ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست بوده و بافت بدن را تقویت می‌کنند و باعث می‌شود پوست و بدن در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

کلاژن و الاستین پوست با افزایش سن کم شده و در نتیجه حالت انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهند در این روش بعد از افزایش کلاژن پوست سفت شده و صاف و بدون چروک دیده می‌شود. این امواج فراصوت روی لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند به لایه های بالایی و زیرین ناحیه مورد نظر آسیبی وارد نمی شود و عوارض آن نیز بسیار پایین می باشد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش درمان برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال در نظر گرفته می شود. البته باید بیان کنیم این روش برای شل شدگی ها و افتادگی های سطحی پوست مناسب است و خطری در پی نخواهد داشت و گاهی اوقات پوست شما را با کمی تزریق بوتاکس صورت می توان لیفت کرد اگر که افتادگی کمی داشته باشید.

در واقع این روش باعث جلوگیری از پیری زودرس میشود. گاهی افراد جوانتر از هایفو تراپی استفاده می کنند و نتایج بسیار مفیدی می‌گیرند.

گاهی نیز اشخاصی که پوستشان دچار آسیب هایی مانند آسیب در معرض نور خورشید قرار گرفتند و عارضه هایی که اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید برای پوست پیش می‌آید؛ از این روش اقدام به درمان پوست خود می کند.

زمانی که شل شدگی ها و افتادگی های پوست شدیدتر باشد نیاز است چند جلسه برای درمان گذاشته شود گاهی متقاضیان مسن تر هستند و افتادگی پوست آنها بسیار شدیدتر است در این زمان نیاز به جراحی خواهند داشت زیرا هایفوتراپی برای چروک و افتادگی های بسیار شدید مناسب نیست و خوبی مناسبی نخواهد داشت.

کاربردهای هایفوتراپی

  •  لیفت (بالا کشیدن ابروها)
  • رفع افتادگی پلک بالا
  • رفع چروک‌های کناره‌های خارجی چشم‌ها (چین‌های پنجه کلاغی)
  •  لیفت گونه‌ها
  •  کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه‌های لب‌ها)
  • رفع افتادگی‌های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت )
  •  رفع غبغب
  •  رفع چین و چروک‌های صورت و گردن از طریق کشیدن پوست صورت و گردن
  • سفت و محکم شدن پوست و جوانسازی پوست صورت

مزایای هایفوتراپی  (HIFU)

ازجمله فواید هایفوتراپی برای صورت به شرح زیر است:

  • دون جراحی لیفت صورت  انجام میگیرد و  در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد.
  • فقط در یک جلسه انجام می‌شود.
  •   نتایج ماندگار دارد.
  •  درد ندارد (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی‌حسی موضعی هم ندارد).
  •  نیاز به بستری ندارد (بصورت سرپایی انجام می‌شود).
  •  روشی بی‌خطر و ایمن برای انسان می‌باشد چون هیچ نوع اشعه‌ای ندارد یعنی هایفو کشیدگی گونه (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند که کاملا بی‌خطر است.
  •   هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند.

عمل هایفوتراپی چه مدت طول می‌کشد؟

کل زمان لازم برای لیفت صورت بدون جراحی با هایفو به سطحی از پوست که باید تحت درمان قرار گیرد، بستگی دارد. به طور میانگین، زمان لازم برای هایفوتراپی پیشانی حدود ۳۰ دقیقه و برای کل صورت حدود ۹۰ دقیقه است. البته این زمان ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *