• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

همه چیز درباره تزریق ژل لب

همه چیز درباره تزریق ژل لب

تزریق ژل لب (فیلر لب) یکی از بهترین گزینه‌ها برای حجم دهی به لب‌ها، پر کردن و یا قلوه ای کردن لب‌ها است که توسط متخصص پوست و مو انجام می گیرد. ممکن است نام انواع مدل‌های تزریق فیلر لب را شنیده باشید که عبارتند از: تزریق ژل لب مدل عروسکی، تزریق فیلر لب مدل روسی و تزریق ژل لب طبیعی و نچرال که قطعا بهترین و زیباترین مدل تزریق فیلر لب طبیعی و یا نچرال است.

تزریق فیلر لب

اغلب ما لب های درشت و برجسته را می پسندیم که ممکن است از نعمت خدادادی آن محروم باشیم. خوشبختانه در دنیای امروز و پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه به این زیبایی دست پیدا کنید. با تزریق فیلر لب (ژل لب) می توانید به لب های برجسته و خوش فرمی که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی صورت، تزریق فیلر لب است و به همین دلیل متاسفانه این عمل زیبایی در اکثر اماکن مانند سالن های آرایشگاه و یا حتی منزل خانه همسایه انجام می شود. لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که عمل تزریق فیلر لب جزء عمل های حساس است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید و عوارض بسیار خطرناکی را تجربه کنید.

همه چیز درباره تزریق ژل لب

آیا تزریق ژل لب ایمن است؟

تزریق ژل لب معمولاً به عنوان یک روش زیبایی برای افزایش حجم و شکل لب‌ها استفاده می‌شود. این روش با استفاده از ژل‌هایی که شامل موادی مانند هیدروکسی‌پاتیت، کوئلژن و یا اسید هیالورونیک هستند، انجام می‌شود.

عموماً تزریق ژل لب به طور کلی به عنوان روشی ایمن و مؤثر برای زیبایی لب‌ها شناخته شده است. با این حال، همه افراد قابلیت انجام این روش را ندارند و برخی از مشکلات جانبی ممکن است پس از انجام این روش رخ دهد.

بعضی از عوارض جانبی ممکن است شامل احساس درد و تورم در منطقه تزریق، بروز خونریزی، عفونت، و یا تغییرات ناخواسته در شکل لب‌ها باشد. برای کاهش احتمال بروز عوارض جانبی، بهتر است تزریق ژل لب توسط یک پزشک مجرب و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود. همچنین، پس از تزریق ژل لب، بهتر است از تماس با نور خورشید و استفاده از آفتاب‌گردان‌هایی که فیلتر UV دارند، خودداری کنید.

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل به لب

  • برای پیشگیری از خون مردگی بعد از تزریق فیلر لب، قبل از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • قبل از تزریق ژل به لب از مصرف داروهای ضد انعقاد خون، ویتامین E، امگا3، مسکن هایی مانند ناپروکسن، آسپرین و ژلوفن پرهیز کنید.
  • فرم لب بعد از تزریق ژل باید به اندازه ای باشد که با سایر اجزای صورت متناسب باشد.
  • تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب صحیح نیست.
  • طبق اصول زیبایی شناسی، لب فوقانی باید 20 درصد کوچک تر از لب تحتانی باشد.
  • تخصص و تبحر پزشک و انتخاب بهترین مارک ژل در تزریق فیلر بسیار مهم است.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *