• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاکسازی صورت با دستگاه

پاکسازی صورت با دستگاه

پاکسازی صورت با دستگاه یا همان فیشیال صورت یک روش درمانی مراقبت از پوست است که بین افراد بسیار رایج و پرطرفدار است. کار فیشیال صورت کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. فیشیال صورت موجب دوری و فرار کردن از استرس می‌شود. برای رسیدن به پوستی شفاف و درخشان، فیشیال صورت یک روش درمانی بسیار موثر است.

مراحل فیشیال پوست

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای است که با تمیز کردن صورت آغاز می‌شود و آرایش صورت نیز پاک می‌شود. از تمیزکننده‌های ملایم پوست برای این کار استفاده می‌شود تا بتوان آلودگی، چربی و عرق را از روی پوست پاکسازی کرد. با پاک کردن آلودگی‌ها و چربی، منافذ پوست باز شده و پوست تمیزتر و باطراوت­تر دیده می‌شود.

در مرحله بعد، به پوست بخور داده می‌شود تا رطوبت پوست افزایش یابد و به آرامش پوست هم کمک کند. در این مرحله منافذ پوست به صورت کامل باز می‌شود تا پاکسازی پوست چرب و جوش‌دار انجام شود‌. برای از بین بردن آلودگی و چربی‌ها، متخصص از یک اسکراپ لایه‌بردار استفاده می‌کند تا جوش­های سرسیاه و سر سفید پوست را از بین ببرد.

بعد از بخور دادن به پوست، نوبت به ماساژ صورت می‌رسد که در ابتدا از یک کرم استفاده می‌شود. ماساژ آرامش بخش‌ترین مرحله فیشیال صورت است. بعد از مالیدن کرم به صورت، متخصص شروع به ماساژ صورت می‌کند که موجب شادابی پوست می‌شود. بعد از ماساژ صورت، پوست صورت شما از داخل آبرسانی می‌شود و در نتیجه شاداب‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌آید.

بعد از پایان فیشیال صورت، یک ماسک در حدود ده تا پانزده دقیقه روی پوست قرار داده می‌شود تا لایه‌های عمیق پوست آبرسانی شوند و پوست به آرامش بیشتری برسد؛ سپس تونینگ انجام می‌شود تا منافذ پوست که بر اثر بخور دادن باز شده بود، بسته شده و به حالت اولیه خود بازگردد. تونینگ پوست را کاملا تمیز کرده و ph پوست را متعادل می‌کند.

مرحله آخر فیشیال صورت یا همان پاکسازی صورت با دستگاه ، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده مغذی برای پوشاندن پوست صورت است که هدف از این کار، نگهداشتن رطوبت پوست است.

فشیال صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

معمولا از دوران بلوغ، مشکلات پوستی مثل ظاهر شدن جوش و آکنه روی پوست شروع می‌شود. اما از نظر علمی توصیه می‌شود فیشیال صورت و پوست را بعد از ۲۰ سالگی انجام دهید. تا قبل از ۲۰ سالگی از روش‌هایی خانگی برای درمان جوش و آکنه استفاده کنید.

اگر جزو افرادی هستید که از آکنه هورمونی یا علائم پیری زودرس رنج می‌برید، فشیال را به صورت روتین در برنامه خود قرار دهید تا پوستتان ترمیم شود. فشیال پوست و صورت را می‌توانید ماهی یکبار یا در طول سال، ۴ بار برای هر فصل انجام دهید. اگر هدفتان از بین بردن جوش و آکنه است، بهتر است که ماهی یکبار پاکسازی را انجام دهید. افرادی هم که دارای پوستی حساس هستند، بهتر است بین هر جلسه، دو ماه وقفه بیاندازند.

توصیه‌های بعد از فیشیال صورت

نگهداری و مراقبت از پوست بسیار اهمیت دارد؛ پس فیشیال بسیار برای افراد ضروری است. البته بسته به نوع پوست هر فرد، مراقبت از آن نیز متفاوت است. پس بهتر است هر فرد با توجه به نوع پوست خود، مراحل زیر را بعد از فیشیال صورت رعایت کند.

عدم دستکاری پوست و صورت بعد از فیشیال:

بعد از انجام فیشیال، باز هم تعدادی جوش روی صورت باقی می‌ماند؛ به همین دلیل از کندن جوش‌ها خودداری کنید. این جوش‌ها هنوز برای خارج شدن از پوست آماده نیستند؛ چون اگر آماده بودند، در همین مرحله فیشیال از بین می‌رفتند.

بعد از فیشیال آرایش کردن ممنوع است:

بعد از پاکسازی و فیشیال صورت، پوست قرمز خواهد شد. برای پوشاندن این قرمزی، به هیچ وجه از کرم پودر یا پنکک استفاده نکنید. بلکه اجازه دهید پوست خود به خود به حالت اولیه خود بازگردد.

عدم انجام فعالیت‌هایی که منجر به تعریق پوست می‌شود:

بعد از فیشیال سعی کنید در مکان‌هایی قرار بگیرید که دمای بدنتان بالا نرود و عرق نکنید. چون عرق باعث ایجاد آلودگی روی پوست می‌شود و از آنجا که منافذ پوست هنوز باز هستند، آلودگی به بخش‌های زیرین پوست نفوذ پیدا می‌کند.

بعد از فیشیال، پوست و صورت خود را از تابش مستقیم آفتاب دور نگهدارید:

تا چند روز پس از فیشیال، صورت و پوست خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید؛ چون در این دوران پوست آسیب­پذیرتر است. پس در صورت خارج شدن از خانه نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

بعد از فیشیال از اپیلاسیون صورت امتناع کنید:

یک هفته بعد از فیشیال، صورت خود را اپیلاسیون، لیزر یا وکس نکنید. چون این کار باعث پوسته پوسته شدن و التهاب صورت می‌شود.

بعد از انجام فیشیال صورت، پوست خود را ماساژ ندهید.
بعد از انجام فیشیال به هیچ وجه از تونر استفاده نکنید.
بعد از انجام فیشیال صورت، از مصرف قرص‌های ضد آکنه خودداری کنید.
پس از فیشیال صورت، تا سه روز از اسکراب و لایه بردار استفاده نکنید.

 

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

فیشیال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *