• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاکسازی کلینیکی پوست صورت و مزایای پاکسازی در کلینیک زیبایی

جوانسازی و پاکسازی کلینیکی پوست صورت اگر به صورت مداوم انجام شود پوست را شفاف، چین و چروک ها را رفع و به طور کلی روند پیری پوستتان را به تاخیر می اندازد. روی پوست افراد به‌ شکل طبیعی و نرمال لایه چربی وجود دارد که خود پوست تولید آن را می ‌کند. این چربی‌ کمک می کند تا رطوبت سطح پوست تبخیر نشود اما تجمع بیش از حد این چربی‌ در منفذ پوست می تواند زمینه ایجاد جوش‌ و همچنین باز شدن منافذ پوست و ایجاد پوست پرتقالى را فراهم کند.

جوانسازی و پاکسازی پوست چیست؟

جوانسازی و پاکسازى پوست یا همان Skin Care یکى از روش هاى مراقبت از پوست به صورت دوره اى چند هفته یک بار یا ماهانه است. این جلسات باید زیر نظر فردی با تجربه و متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. پاکسازی پوست با برداشت سلول های مرده خیلى از مشکلات پوست را بهبود می بخشد و موجب داشتن یک پوست زیبا، صاف و شفاف می شود اما باید توجه داشت برای مراقبت از پوست نباید به سراغ استفاده از پاک کننده‌ و ماسک‌ هایی که با هر پوستی سازگار نیستند، رفت؛ چرا که موجب قرمزى، التهاب و حساسیت پوستى می شوند.

روش های غلط جوانسازی و پاکسازی پوست ممکن است باعث تسریع پیری پوست و ظهور علایم پیری مثل چروک‌ های عمیق ‌شود و حتی در صورت وجود معضل پوستی، مشکلات پوستی جدی تری را برای شما ایجاد کند. انواع روش‌ پاکسازی پوست شامل مواردی همانند بخور یا ماساژ هستند که خونرسانی به پوست را بهبود خواهند داد. ماساژ موجب بهبود خونرسانی شده و می‌ تواند سبب آزاد شدن مواد ضد التهاب و ضد پیری از سلول ‌های پوست شود. استفاده از لوسیون‌ و کرم‌ مخصوص نیز در روش ‌های پاکسازی پوست نقش پر رنگی دارد. این لوسیون ها‌ و کرم‌ ها با آبرسانی ، ویتامین ‌رسانی و تغذیه پوست باعث بهبود بافت و رنگ پوست می ‌گردند.

پاکسازی کلینیکی پوست صورت

مزایای باور نکردنی جوانسازی و پاکسازی پوست :

برداشتن سلول ‌های مرده پوست
پاکسازی آلودگی‌، چربی‌ و مواد اضافی روی پوست
آبرسانی، تغذیه و بهبود خون رسانی پوست
قیمت مناسب در مقایسه با هزینه درمان پوست
بدون نیاز به دوره نقاهت
مشهود بودن نتیجه آن بلافاصله بعد از انجام
داشتن اثر کوتاه مدت و بلند مدت روی پوست

چگونه روش پاکسازی مناسب پوست خود را انتخاب نماییم؟

‌جوانسازی و پاکسازی پوست به روش کلینیکی طی مراحل مختلف انجام می شود. پاکسازی کلینیکی پوست بعد از معاینه و تشخیص نوع پوست، چربی ها و آنالیز پوست برای هر فرد با روش میکرودرم ابریژن و یا روش هیدرودرم ابریژن بسته به انتخاب فرد صورت می گیرد. میزان چربی، رطوبت، میزان اسیدیته PH پوست، میزان باز بودن منافذ پوست، وضعیت چروک ‌های موجود پوست، لایه‌ های زیری پوست، لکه ‌های پوستی و… بررسی و تعیین می ‌شود. بررسی این موارد برای انتخاب روش مناسب براى بهتر شدن پوست می باشد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *