• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

بسیاری از افراد که به تاتو علاقه مند هستند و طرح های زیبا را روی دست و پاهایشان تاتو می کنند، بعد از مدتی از طرح تاتوی خود خسته می شوند و به فکر پاک کردن تاتوها می افتند؛ اما پاک کردن تاتو از روی پوست، کار راحتی نیست و شما باید از روش درست برای رفع تاتو و خالکوبی خود استفاده کنید تا مشکلی برای پوست شما پیش نیاید.

یک چهارم از افرادی که تاتو را روی دست، پا یا دیر جاهای بدنشان انجام می دهند، بعد از مدتی دیگر به تاتوی قدیمی خود علاقه ای ندارند و به همین دلیل است که این افراد به فکر انجام روشی برای پاک کردن تتوی خود می افتند تا بتوانند خیلی سریع و راحت، طرح قبلی تاتو را پاک کنند. ممکن است شما نیز زمانی طرح خاصی را بسیار دوست می داشتید و آن طرح را روی بدن خود تاتو کرده باشید؛ اما بعد از مدتی که شخصیتتان رشد کرد، دیگر به آن طرح علاقه زیادی نداشته باشید و بخواهید تاتوی روی بدن خود را پاک کنید. در این نوشته با انواع روشهای ریمو تاتو آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید تا بهترین روش برای از بین بردن خالکوبی خود را انتخاب کنید.

انواع روشهای پاک کردن تاتو

برای ریمو تاتو می توان از چندین روش استفاده کرد. از بین بردن پوست دست با اسید، تراشیدن پوست دست، سوزاندن پوست با سیر، گذاشتن محلول شیمیایی لایه بردار مانند پرمنگنات و… از جمله روشهایی هستند که برای پاک کردن تاتو انجام می شدند؛ اما امروزه ثابت شده است که تمام این روشها برای سلامتی و زیبایی پوست خطرناک هستند و اصلا نباید این روشها برای ریمو تاتو و خالکوبی انجام شوند. گاهی اوقات انجام روشهای غیرعلمی برای ریمو تاتو به پوست شما آسیب جدی می زند و جبران این آسیب واقعا سخت می شود؛ به همین دلیل باید به دنبال کم خطرترین و بهترین روش پاک کردن تاتو باشید.

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

بهترین روش ریمو تاتو چیست؟

اگر بخواهیم تنها یک مورد را به عنوان موثرترین و بهترین روش ریمو تاتو در نظر بگیریم، باید از لیزر درمانی نام ببریم. پاک کردن تاتو با لیزر، با حداقل عوارض و حداکثر نتیجه همراه است. شما می توانید طرح های بزرگ و رنگهای متنوع تاتو را به کمک انواع دستگاه های جدید لیزر پاک کنید و خیلی سریع و راحت شاهد پاک شدن تتوی خود باشید.

معرفی جدیدترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو

یکی از بهترین لیزرها برای پاک کردن تاتو، لیزر کیوسوئیچ (Q-Switched) است که برای رفع تاتو و خالکوبی، بهترین نتیجه را به همراه دارد و با حداقل درد و عوارض جانبی همراه است. لیزر کیوسوئیچ ساخت شرکت دکا در کشور ایتالیا است که می تواند طرح های پیچیده تاتو با رنگهای متعدد را به خوبی پاک کند.

یکی از مزیت های دستگاه کیوسوئیچ برای پاک کردن خالکوبی این است که این دستگاه بدون آسیب رساندن به پوست دست و ایجاد زخم و اسکار، می تواند تاتو و خالکوبی را به صورت کامل پاک کند.

کاربرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن تاتوهای رنگی و پیچیده

دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای ریمو تاتو چند رنگی از چهار طول موج مختلف استفاده می کند. برای پاک کردن تاتوهایی که رنگهای تیره مانند مشکی و سرمه ای دارد، دستگاه لیزر کیوسوئیچ از اشعه لیزر با طول موج 1064 نانومتر استفاده می کند. برای رنگهای قرمز و صورتی و نارنجی دستگاه کیوسوئیچ از لیزر قوی تر با طول موج 532 نانومتر استفاده می کند. این دستگاه برای پاک کردن رنگ سبز از اشعه لیزر با طول موج 650 نانومتر و برای رنگ آبی از اشعه لیزر با طول موج 585 نانومتر استفاده می کند. در نتیجه دستگاه کیوسوئیچ می تواند تمام مدل های تاتو با رنگهای تیره و روشن را به خوبی پاک کند و برای ریموو کردن تاتو عالی است.

آیا دستگاه کیوسوئیچ، تاتوهای قدیمی را پاک می کند؟

دستگاه کیوسوئیچ به قدری قوی و پرقدرت است که می تواند تا لایه های عمیق پوست نفوذ کند و تاتوهای قدیمی و رنگی را به خوبی پاک می کند؛ پس اگر سالهاست که تاتو کرده اید و به تازگی می خواهید تاتو را پاک کنید، با خیال راحت درمان با دستگاه کیوسوئیچ را انجام دهید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *