• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

چرا آنزیم تراپی پوست؟

چرا آنزیم تراپی پوست؟

متخصصان معتقدند که منشاء بیشتر بیماری های پوستی نتیجه ناهماهنگی داخل پوست می باشد. آنزیم تراپی، با تحریک فعالیت آنزیمی طبیعی خود پوست، به بازیابی هارمونی در پوست کمک خواهد کرد. آنزیم تراپی عنصر اصلی مفهوم حذف، بازسازی، محافظت، نگهداری می باشد. مسئله ای که درباره ی آنزیم تراپی پوست عالی است، این است که به جای کار بر روی سطح پوست، با پوست کار خواهد کرد. این به انواع نگرانی های پوستی رسیدگی می نماید و مزایایی از جمله:

  • اول، کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز.
  • دوم، درمان آکنه و ناخالصی های دیگر.
  • سوم، کاهش رنگدانه.
  • چهارم، تقویت و سفت شدن پوست شما.
  • پنجم، کاهش هر نوع اسکار قابل مشاهده.
  • ششم، محرک کلاژن برای پوست پرپشت.
  • آنزیم تراپی پوست در کدام بخش بدن می کند؟

درمان های آنزیم تراپی پوست بر روی چهار سیستم بسیار مهم بدن عمل می کند:

  • اول، عضلات صورت.
  • دوم، رگ های خونی پوست.
  • سوم، سیستم لنفاوی.
  • چهارم، ماهیچه های صورت.

درمان با آنزیم عضلات صورت را تحریک می نماید و آن ها را قادر می سازد تا قوی تر، سفت تر و صاف تر گردند و ظاهری جوان تر به وجود می آورند.

رگ های خونی پوست:

پوست شما به منظور انتقال خون به سلول های پوست به منبع غنی خون و عروق خونی سالم و با عملکرد مناسب بستگی دارد. به ویژه صورت شما رگ های خونی زیادی دارد. عمل فلاشینگ پشت درمان های آنزیمی ناخالصی ها را از نابود کرده و سیستم لنفاوی را تحریک می نماید.

سیستم لنفاوی:

سیستم لنفاوی بدن سیستم تصفیه کننده خون می باشد. سیستم لنفاوی شامل شبکه ای از غدد لنفاوی و عروق لنفاوی بوده که در نواحی مختلف بدن از جمله صورت و گردن پیدا می شود. آنزیم های فرموله شده ویژه بر روی غدد لنفاوی عمل می کنند تا اثر زهکشی را تشویق نمایند. عمل تخلیه لنفاوی به وسیله ی فرد به عنوان سفت شدن و ضربان دار شدن ماسک آنزیمی حس می شود. همانطور که رگ های خونی و غدد لنفاوی به اقدامات درمان آنزیمی پاسخ می دهند، یک اثر عجیب تحت عنوان اثر پلاسماتیک به وجود می آورد.

اثر پلاسماتیک:

درمان آنزیمی به علت مویرگ‌های گشاد شده، جریان جدیدی از خون تازه اکسیژن‌دار را از درون پوست ترویج می‌ نماید. شما می توانید به معنای واقعی کلمه این اثر را بر روی پوست گردن و صورت بعد از درمان آنزیمی رویت نمایید. مویرگ ها مثل یک نقشه راه برجسته می گردند که اثرات درمان آنزیم ها را اثبات می کند؛ چرا که زیرا به اندازه کافی عمیق می شود که مویرگ های محیطی گشاد شود.

مزایای آنزیم تراپی پوست:

تقویت پوست:

هدف آنزیم ها تقویت یکپارچگی ساختاری پوست به منظور ایجاد محیطی سالم برای سلول ها برای زندگی و رشد می باشد. آنزیم تراپی پوست ماهیچه های صورت را تقویت می کند و سبب می شود پوست احساس سفت و لطیفی بدهد.

سم زدایی:

تمام پوست باید به صورت منظم سم زدایی گردد و آنزیم تراپی پوست این کار را به وسیله ی اسمز معکوس به کمک غدد لنفاوی انجام می دهد، هنگامی که ماسک به مدت ۴۵ دقیقه را روی پوست خود می گذارید، در حقیقت می توانید با یک احساس نبض ضعیف کار آن را حس نمایید.

شرایط پوست را اصلاح خواهد کرد:

درمان آنزیمی یا آنزیم تراپی پوست به معنای حذف، بازسازی، محافظت و نگهداری، به آموزش مجدد پوست عمل می کند. به کارگیری لایه ‌بردارهای حرفه‌ای و ماسک آنزیم به جهت تقویت، سم ‌زدایی و آموزش مجدد پوست به حالت جوانی‌اش کار می‌کند.

جوانسازی و روشن کردن پوست:

درمان منظم آنزیم با همه ی درمان های حرفه ای صورت، پوست را شاداب و هیدراته نگه خواهد داشت و استفاده از لایه بردارهای حرفه ای و ماسک آنزیم یا آنزیم تراپی پوست با پمپاژ خون تازه، اکسیژن و مواد مغذی به پوست سبب روشن شدن پوست می گردد.

سفت کردن پوست:

آنزیم تراپی پوست موثرترین و قوی ترین  راه برای هیدرولیز مواد سلول های مرده از بافت های پوست، سم زدایی پوست از تمام ناخالصی ها و سفت شدن پوست می باشد، پوست را تقویت و سفت نموده تا ظاهری سفت تر و جوان تر داشته باشد.

پر کننده فوری:

آنزیم تراپی پوست سیستم لنفاوی شما را تحریک می نماید تا سموم را از پوست شما خارج نماید تا تولید کلاژن جدید را تشویق نماید. کلاژن پروتئینی می باشد که به طور طبیعی در بدن وجود دارد که به پوست ما خاصیت ارتجاعی می دهد و ما را جوان نگه خواهد داشت.

اکسیژن رسانی به پوست:

آنزیم تراپی پوست، سبب ایجاد یک اثر پلاسماتیک در پوست شما شده و در نهایت اکسیژن درمانی به جای اعمال اکسیژن به صورت مستقیم به سطح پوست مثل روش های دیگر موجود در بازار، در داخل جریان خون شما رخ می دهد.

به پوست شما احساس انرژی می دهد:

به عنوان قسمتی از آنزیم تراپی پوست، پوست شما با طیف قوی از مولتی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مشابه پوست تزریق شده و به پوست آن چه را که تشخیص داده و به منظور بهترین عملکرد نیاز دارد، می دهد.

نتیجه گیری از آنزیم تراپی:

آنزیم تراپی پوست سبب کاهش رنگدانه، آکنه، جای زخم و روزاسه شده و در عین حال پوست را سفت و صاف خواهد کرد. برای کسب نتایج مطلوب به حداقل ۳ جلسه درمانی نیاز خواهید داشت. ما همچنین طیف وسیعی از مراقبت از پوست را داریم که باید با خود به خانه ببرید.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

 

آنزیم تراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *