• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

کانتورینگ روشی جدید برای بهبود ظاهر

کانتورینگ صورت چیست؟

کانتورینگ، روشی جدید و غیرتهاجمی است که معمولا برای بهبود ظاهر گونه، چانه، فک و به طور کلی زاویه‌سازی صورت افراد استفاده می‌شود. این روش ظاهر چهره را چنان تغییر می‌دهد که به مجسمه‌سازی صورت نیز معروف شده است. چراکه نسبت‌ اجزای صورت و ویژگی‌های آن را بهبود می‌بخشد. این روش، چون نیازی به جراحی ندارد و معمولا با تزریق ژل و فیلر انجام می‌شود، مقرون به صرفه‌تر است و به علت کم‌ریسک‌بودن، در میان مردم به‌شدت پرطرفدار شده است.

انواع کانتورینگ صورت 

کانتورینگگونه و چانه، یا به طور کلی صورت، به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌گیرد. ایجاد زاویه و فرم‌دهی چهره با تزریق ژل و فیلر، تنها یک روش از چندین روش موجود است. سایر متدهای زاویه‌سازی را اینجا برای شما شرح خواهیم داد.

کانتورینگ صورت با چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟

انواع روش‌های موجود برای زاویه‌سازی عبارتند از:

  • تزریق فیلرها، بوتاکس و ژل
  • تزریق چربی به نواحی لاغر صورت
  • لیفتینگ گونه با نخ
  • هایفوتراپی

از آنجا که چنین فرایندی، به قصد ایجاد زوایا انجام می‌شود، معمولا نقاط مشخصی از صورت را هدف قرار می‌دهد؛ نقاطی همچون گونه، چانه، گردن یا خط فک.

کاربردهای اساسی کانتورینگ صورت

زاویه‌سازی صورت و اصلاح خط فک و کانتورینگ گونه و چانه، تمام کاربردهای کانتورینگ صورت نیستند. کاربردهای دیگر این متد زیبایی عبارتند از:

  • زاویه‌سازی برای صورت‌های گرد و رفع گردی صورت
  • اصلاح شکل فک‌ پهن
  • زاویه‌سازی چانه‌های عریض
  • تقارن خط فک
  • اصلاح صورت‌های لاغر و کشیده
  • اصلاح شکل لب

اگر با هر یک از این موارد دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال راهی برای اصلاح دائمی آن هستید، توصیه ما این است که کانتورینگ صورت را امتحان کنید.

البته، از آنجا که تاثیر ژل و فیلر دائمی نیست و نهایتا تا ۶ ماه ماندگاری دارد، پس از اتمام دوره مربوط، برای تمدید دوباره فیلرها اقدام کنید.

کانتورینگ صورت با فیلر چگونه به زاویه‌سازی کمک می‌کند؟

در کانتورینگ صورت با فیلر، نقاطی از صورت که احتیاج به روتوش دارند یا با سمت دیگر صورت تناسب ندارند، هدف تزریق فیلر قرار می‌گیرند. فیلر با خاصیت پرکنندگی و حجم‌دهندگی، این مسائل را حل می‌کند. این تکنیک به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های مثبت صورت خود را برجسته کنید. پررنگ‌شدن اعضا شامل استخوان‌های گونه برجسته، بینی کوچک‌تر، چانه باریک و لب‌های قلوه‌ای است. همچنین، با استفاده از این تکنیک نوین دنیای زیبایی، می‌توانید نقاط ضعف صورت خود را پنهان کنید، مانند تیرگی زیر چشم یا بینی بزرگ.

پایه و اساس کانتورینگ صورت چیست؟

مفهوم کانتورینگ صورت، بر پایه تناسب میان اجزای چهره و زاویه‌سازی استوار است. با استفاده از این متد، می‌توانید ظاهری متناسب و متعادل برای چهره خود ایجاد کنید. با درک معماری صورت و به کمک یک متخصص کارکشته و آشنا به قوانین زیبایی‌شناسی، کانتورینگ، ابعاد مختلف صورت شما را تغییر می‌دهد و چهره‌ای زیبا و متناسب را به شما هدیه می‌دهد.

چه افرادی می‌توانند از زاویه‌سازی صورت استفاده کنند؟

تکنیک کانتورینگ، برای همه افراد قابل‌استفاده است و می‌تواند با هر شکلی از صورت تطبیق یابد. با استفاده از روش مناسب زاویه‌سازی، می‌توانید به‌تناسب، بخش‌هایی از صورت را برجسته کرده و میان اجزای مختلف توازن برقرار کنید.

تکنیک کانتورینگ، در صنعت زیبایی بسیار محبوب است و به عنوان یک روش قدرتمند تغییر شکل و ابعاد صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد.

البته، مهم است که به اعتبار مرکز خدمات زیبایی انتخابی خود و تجربه و مهارت متخصص زیبایی نیز توجه کنید. در نهایت، با مشورت پزشک و توضیح‌دادن انتظار خودتان از چهره‌ای که می‌خواهید، بهترین روش کانتورینگ صورت را برای خود پیدا کنید.

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

کانتورینگ صورت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *