• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فرق فیلر و بوتاکس از نظر کاربرد :

فرق فیلر و بوتاکس از نظر کاربرد :

ماهیت و کاربرد فیلرها یا همان ژل‌ها بسته به نوع و کیفیت آن‌ها متفاوت است. با این وجود، در قرن فعلی، استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید رایج‌تر از سایر فیلرها می‌باشد.

یکی از دلایل محبوبیت این دسته از ژل‌ها، ماندگاری و دوام بالای آن‌ها است. یکی دیگر از خصوصیات ژل‌ها که موجب ایجاد تفاوت فیلر با بوتاکس شده است، خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی ژل‌ها است. امروزه، ژل‌ها در حوزه‌های زیبایی و درمانی نقش پررنگی ایفا می‌کنند.

از دیگر تفاوت فیلر با بوتاکس ، متفاوت بودن روند تاثیرگذاری آن‌ها با یکدیگر است. برای مثال، بوتاکس‌ها کار خود را با فلج کردن عضله‌ی محل تزریق آغاز می‌کنند. در حالی که ژل‌ها از خاصیت پرکنندگی خود برای بهبود چین‌ و چروک صورت استفاده می‌کنند.

همانطور که می‌دانید، ظهور نشانه‌های پیری تا حدی باعث کاهش زیبایی و جذابیت خواهد شد. اما نگران نباشید، با ورود بوتاکس به صنعت زیبایی، دیگر لازم نیست که از پیری و افزایش سن، ترس داشته باشید؛ زیرا با بوتاکس قادر به درمان موقتی چین و چروک، لیفت ابرو، رفع خطوط اطراف چشم و خطوط خنده خواهید بود.

دقت فرمایید که تزریق بوتاکس تاثیر موثری بر روی خطوط عمیق ناشی از کاهش حجم عضله ندارد و بهتر است از فیلر برای درمان آن‌ها و یا ترکیبی از فیلر و بوتاکس استفاده کنید. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های درمان چروک‌های ناشی از حرکت ماهیچه‌ها، تزریق بوتاکس است.

متفاوت بودن مواد سازنده ژل و بوتاکس از دیگر تفاوت بوتاکس و فیلر است که قبل از تزریق، مراجعه کنندگان را با چالش فیلر بهتر است یا بوتاکس ، روبرو می‌کند.

فرق فیلر و بوتاکس از نظر ماندگاری : ماندگاری بوتاکس از ژل‌ها کمتر است. توجه فرمایید که تزریق بوتاکس باید طی چند مرحله انجام شود تا نتایج حاصل از آن تقویت شده و ماندگار آن افزایش یابد.

یکی دیگر از درمان‌های زیبایی، استفاده از فیلرهای پوستی است که با آشنایی با ژل و فیلرها راحت‌تر تصمیم خواهید گرفت که فیلر بهتر است یا بوتاکس. مزایا و کاربرد فیلرها بسیار گسترده است؛ برای مثال، از فیلرها برای درمان خط لبخند، حجم دادن به لب و گونه، بهبود ظاهر اسکارها و رد زخم‌ها و … استفاده می‌شود. تاکنون تزریق فیلرها در نواحی دیگر بدن مانند سینه و باسن تایید نشده است.

فیلرها در اشکال مختلفی تولید می‌شوند که اکثر آن‌ها درمان موقتی هستند و در درجه اول برای تزریق در بافت‌های نرم صورت مانند خطوط لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تفاوت فیلر لب با ژل لب

تزریق فیلر لب با ژل لب چه تفاوتی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *