• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق بوتاکس در پیشانی، دور چشم، خط خنده و … به کاهش چین و چروک های صورت کمک می کند. بوتاکس علاوه بر کاربرد های زیبایی، برای درمان بیماری هایی مانند اسپاسم گردن (دیستونی گردن)، تعریق بیش از حد (هایپرهیدروزیس)، مثانه بیش فعال و تنبلی چشم نیز کاربرد دارد و همچنین ممکن است در پیشگیری از میگرن مزمن نیز موثر باشد.

در تزریق بوتاکس از نوعی سم به نام onobotulinumtoxinA استفاده می شود که می تواند به طور موقت از حرکت عضلات جلوگیری کند. این سم توسط میکروبی تولید می شود که می تواند باعث بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) نیز شود. در این مقاله، در به یکی از کاربردهای زیبایی بوتاکس که رفع چین و چروک های پیشانی است، می پردازیم.

تزریق بوتاکس پیشانی به چه منظور انجام می شود؟

معمولا بعد از ۲۰ سالگی، چین و چروک هایی در پیشانی ایجاد می شود که بیشتر در راستای روند طبیعی پیری و افزایش سن شکل می گیرند. عوامل دیگری همچون سبک زندگی و انقباضات مکرر عضلات صورت برای بالا بردن ابروها، اخم کردن و… نیز ممکن است به تدریج منجر به چین و چروک های پوست شود.

بوتاکس با مسدود کردن اعصاب، باعث فلج شدن موقت عضلات صورت شده و به این ترتیب، از ظاهر شدن چین و چروک های پیشانی، جلوگیری می کند. چند روز بعد از تزریق بوتاکس، با حرکت دادن عضلات صورت، متوجه از بین رفتن خطوط پیشانی و صاف شدن پوست خود خواهید شد.

تزریق بوتاکس برای پیشانی

بوتاکس چگونه چین و چروک های پیشانی را از بین می برد؟

هر بار که اخم می کنید، می خندید و یا صحبت می کنید، میلیون ها سلول عصبی در مغز، پیام هایی را ارسال می کنند که باعث انقباض عضلات صورت شده و به ایجاد حالت های مختلف چهره کمک می کنند. بوتاکس پیشانی با مسدود کردن این پیام ‌های عصبی، از انقباض عضلات و انجام حرکات صورت جلوگیری کرده و به این ترتیب، چین و چروک های پوست و خطوط پیشانی را کاهش می ‌دهد. در واقع عمل بوتاکس، فلج کردن ماهیچه هاست.

تزریق چند واحد بوتاکس برای پیشانی لازم است؟

تعداد واحد های بوتاکس برای پیشانی به عوامل زیادی بستگی دارد. پزشکان تزریق حداکثر ۳۰ واحد بوتاکس در ناحیه پیشانی را توصیه می کنند. اما در افرادی که برای اولین بار بوتاکس تزریق می کنند، و همچنین در افرادی با رنگ پوست های مختلف، تعداد واحدهای متفاوتی تزریق می شود.

نوبت های تزریق بوتاکس معمولا ۳ تا ۴ ماه با یکدیگر فاصله دارند. اما افرادی که برای اولین بار بوتاکس تزریق می کنند، ممکن است لازم باشد بعد از ۲ تا ۳ ماه برای تزریق مجدد بوتاکس به مطب پزشک خود مراجعه کنند.

هزینه بوتاکس پیشانی چقدر است؟

هزینه بوتاکس پیشانی به تکنیک تزریق و تعداد واحدهای مورد نیاز بستگی دارد. هرچه چین و چروک ها عمیق تر و بیشتر باشند، تعداد واحد بوتاکس برای برطرف نمودن آنها بیشتر بوده و در نتیجه هزینه آن بالاتر است. همچنین، با توجه به نوع بوتاکسی که انتخاب می کنید، هزینه آن متفاوت خواهد بود. برای اینکه از هزینه بوتاکس پیشانی و دور چشم مطلع شوید، با کلینیک زیبایی میها تماس بگیرید.

مزایا و معایب لیزر موهای پیشانی مردان و زنان

همه چیز درمورد بوتاکس پیشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *