• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تزریق ژل به زیر چشم چه کاربردی دارد ؟

تکنولوژی و علم بشر سبب شده است تا افراد در هر سنی بتوانند جوان و زیبا به نظر برسند.

تزریق چربی یکی از روش‌هایی است که به سرعت، فرد را جوان‌تر از سن واقعی خود نشان می‌دهد.

با افزایش سن، مواد مغذی مورد نیاز بدن به خوبی توسط دستگاه گوارش تامین نمی‌شوند و این عامل سبب می‌شود تا پوست نتواند به طور کامل مواد مورد نیاز خود را دریافت کند.

از این رو کم کم از چربی‌های لایه‌های زیرین خود استفاده می‌کند و این عامل سبب می‌شود تا در قسمت‌های مختلف شاهد چروک، کاهش حجم و … باشیم. اولین قسمت‌هایی که دچار عوارض پیری می‌شوند، پوست حساس اطراف چشم است.

هنگامی که چربی‌های موجود در زیر چشم از بین می‌رود این ناحیه گود می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان به کمک پرکننده‌های مختلفی مانند انواع فیلر و ژل این مشکل را برطرف کرد.

گود افتادن زیر چشم باعث می‌شود تا صورت حالتی خسته و پیر به خود بگیرد. به همین علت استفاده از این عمل زیبایی و رفع گودی زیر چشم بین افراد مختلف محبوبیت دارد.

در این روش ژل به ناحیه‌ گود شده تزریق می‌شود و با تزریق ژل، زیر چشم حجیم‌تر خواهد شد. این ماده جایگزین چربی‌های از بین رفته می‌شود.

یکی از فواید تزریق ژل به زیر چشم این است که می‌توان اثر آن را به سرعت مشاهده کرد. این عمل باعث می‌شود چروک‌های اطراف چشم نیز به مقدار زیادی کاهش یابند و فرد چندین سال جوان‌تر به نظر برسد.

مزایا و معایب مزوتراپی

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *