• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

تفاوت لایه‌ بردار آنزیمی با شیمیایی

تفاوت لایه‌ بردار آنزیمی با شیمیایی

آنزیم چیست؟

آنزیم ها پروتئین هایی هستند که در تمام سلول های بدن ما یافت می شوند و توانایی ساخت و تجزیه مواد را در پوست و بدن ما دارند. آنها می توانند بسازند و تجزیه کنند. سرعت فرآیندهای شیمیایی را افزایش دهند و تقریباً مسئول هر واکنش شیمیایی هستند که در سلول های ما اتفاق می افتد. آنزیم ها مواد مضر پوست ما را از بین می برند، کلاژن سازی آن را تحریک می کنند. اکسیژن و مواد مغذی را به آن می رسانند. همچنین با تنظیم واکنش های سلولی پوست می توانند تاثیر قابل توجهی بر سلامتی و زیبایی پوست ما داشته باشند.

آنزیم از چه موادی تهیه می شود؟

از آنزیم تراپی در زمینه مراقبت از پوست استفاده زیادی می شود. این آنزیم ها از میوه هایی همچون پاپایا، آناناس و سیب سبز تهیه می شود. آناناس و پاپایا هر دو مملو از آنزیم های طبیعی هستند که با تجزیه پروتئین، پوست را به صورت ملایمی لایه برداری می کنند. بعلاوه، این دو میوه گرمسیری حاوی آلفا هیدروکسی اسیدهایی هستند که در محصولات مراقبت از پوست برای مرطوب کردن و از بین بردن سلول‌های مرده پوست، بهبود ظاهر زخم‌ها، کاهش علائم پیری، سفت و صاف شدن پوست استفاده می‌شوند.

مزایای آنزیم تراپی :

1 – کاهش لک های پوستی :

چراکه آنزیم تراپی  به کم رنگ شدن رنگدانه ها کمک میکند.

2- کاهش جوشهای پوستی :

چراکه آنزیم تراپی  سلولهای مرده را از داخل منافذ پاک میکند. در نتیجه سموم و چربی راحتتر از منافذ خارج می شوند.

3- جوانسازی و روشن کردن پوست :

درمانهای منظم آنزیمی سبب نوسازی پوست می شود .

تفاوت لایه‌ بردار آنزیمی با لایه‌ بردار شیمیایی

لایه بردار شیمیایی:

لایه بردارهای شیمیایی اغلب از مواد شیمیایی تشکیل شده اند که می تواند منجر به قرمزی پوست های حساس شود و شما را برای یک یا دو روز در داخل خانه نگه دارد.

لایه‌ بردارهای شیمیایی باید توسط متخصص تجویز شوند. لایه‌ بردارهای شیمیایی به‌طور معمول لایه‌های بیش‌تری را از روی پوست برمی‌دارند و ممکن است در پوست حساسیت ایجاد کنند و پوست نیاز به زمانی جهت بهبود داشته باشد. هم‌چنین برخی لایه‌ بردارهای شیمیایی ممنوعیت مواجهه با نور خورشید دارند.

لایه‌ بردار آنزیمی:

در حالی که اکثر لایه بردارهای آنزیمی از آنزیم های میوه ساخته می شوند. لایه‌ بردار آنزیمی، عمل لایه برداری پوست را بصورت هوشمندانه تری نسبت به لایه بردار شیمیایی انجام می دهند. بعبارتی آنزیمها لایه برداری ملایم تری انجام داده و اتصال پروتئینی بین سلولها را تجزیه می کنند. همچنین بدون آسیب زدن به پوست و بدون ایجاد حساسیت لایه برداری را انجام می دهند.

در نتیجه لایه بردارهای آنزیمی، لایه بردارهای ایمن و safely هستند که می توان برای تمام انواع پوست از جمله پوستهای خشک و حساس نیز استفاده نمود.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

آنزیم تراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *