• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جوانسازی پوست با هایفوتراپی یک روش نوین و البته کار آمد است. ایا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟ بله هایفوتراپی تاثیرگذار است. شاید این سئوال خیلی ها باشد. جالب است بدانید عوارض هایفوتراپی صورت در مقابل دیگر روش ها بسیار کم است. هایفوتراپی نیز مانند آر اف فرکشنال یکی از راه های جوانسازی است. استفاده از هایفوتراپی در موارد زیبایی قدمت چندانی ندارد. اولین تاییدیه هایفوتراپی از طرف سازمان غذا و دارو (FDA)در سال 2009 برای لیفت ابرو بود و تنها حدود پنج سال قبل، کاربرد آن در رفع چین و چروک سینه و گردن برای این سازمان محرز شد. از هایفوتراپی در لیفت، جوانسازی صورت و سفت کردن پوست نیز استفاده می شود. اخیراً چندین تحقیق معتبر در این زمینه نشان می دهد که این شیوه کاملا بی خطر و مؤثر است. به طوریکه در مواردی که افراد به هر دلیلی مجاز به عمل جراحی نیستند و یا تمایلی به جراحی ندارند استفاده از آن پیشنهاد می شود. البته میزان این نفوذ به دستگاه استفاده شده نیز بستگی دارد. معمولا در هایفوتراپی از چند کارتریج اصلی استفاده می شود که به صورت زیر هستند:
* کارتریج با عمق نفوذ 3 میلی متر. در این مورد حرارت تا لایه درم فرستاده می شود و جهت جوانسازى و رفع خطوط و چین و چروک استفاده مى شود.
* کارتریج با عمق 4.5 میلیمتر که با رساندن حرارت به لایه ماهیچه ای آن را سفت می کند و باعث ایجاد لیفت در اطراف دهان،غبغب ،زاویه سازى خط فک ،گونه و ابروها مى شود.
* کارتریج با عمق نفوذ 8 میلیمتر
* کارتریج با عمق نفوذ 13 میلیمتر
کارتریجهای اصلی کارتریجهای عمق3 و 4.5 هستند و براى صورت استفاده مى شوند.
با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت کارتریج دستگاه هایفوتراپی با نتیجه درمان ، مرکز زیبایى ویستریا با بکارگیرى جدیدترین تکنولوژى هایفوتراپی در صدد جلب رضایت قطعی مراجعین عزیز مى باشد. برای برخورداری از مزیت دستگاه هایفوتراپی مرکز زیبایى ویستریا با ما تماس بگیرید. اگر هنوز برای هایفوتراپی دودل هستید پیشنهاد می کنیم نظر مردم در مورد هایفو را بپرسید!

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

لیزر نقاط حساس بدن چگونه انجام می‌شود

فرق هایفو و هایفو دابلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *