• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فرق هایفو و هایفو دابلو

هایفو دابلو

امروزه زیبایی به راحتی به دست می آید. تنها کافی است راه های آن را بلد باشیدحتی شما می توانید با استفاده از روش های مختلف از به وجود آمدن مشکلات برای زیبایی جلوگیری کنید. شما می توانید زیبایی را با استفاده از روش های مختلف به دست آوریداما دقیقا زیبایی به چه معناست. زیبایی یعنی طراوت پوست و سفت بودن بخش های مختلف صورت. اما به راستی این مهم چگونه به دست می آید؟

بله یکی از روش های آن استفاده از تیغ تیز جراحان می باشد. اما علم امروز پیشرفت بسیاری داشته. شما می توانید از دستگاه‌ های مختلف زیبایی در این زمینه استفاده کنید. اما چه دستگاه هایی هستند که این مهم را به شما ارائه می دهندیکی از آن ها دستگاه زیبایی هایفو می ‌باشد. هایفو به چند بخش تقسیم می شود. لذا این دستگاه نمونه ‌های مختلفی را دارد. هایفو دابلو یکی از انواع این دستگاه ها می باشد.

ما در این مطلب قصد داریم تا با بررسی دستگاه هایفو دابلو اطلاعات مختلف در مورد آن را به شما ارائه دهیم. چنانچه دوست دارید تا از این دستگاه برای زیبا کردن صورت خود استفاده نمایید با ما تا پایان همراه باشید.

دستگاه هایفو دابلو چیست

دستگاه های هایفو نمونه های متفاوتی را دارند. اما چیزی که معمولاً در آن ها یکسان می باشد روش درمانی است که مورد استفاده قرار می‌ گیردحال بعضی از دستگاه ها دارای یک سری از مزایا می باشند و بعضی های  دیگر نمی باشند. در کل اگر بخواهیم دستگاه هایفو دابلو را مورد معرفی قرار دهیم باید گفت که این دستگاه به جوانسازی صورت شما کمک می ‌کند. لذا با استفاده از امواج، گرمایش در زیر لایه های پوستی شما ایجاد می شود. همین موضوع باعث می‌ شود کلاژن های قدیمی از بین رفته و کلاژن های جدید جایگزین شوند.

لذا سطح پوست شما با استفاده از این دستگاه سفت شده و شما به راحتی می توانید از نتایج آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که دستگاه دابلو دومین مارک بزرگ فروش در جهان می باشداین دستگاه به دلیل نتایج محکم و سفت کننده پس از یک جلسه درمانی، بسیار محبوب می باشد.

جالب است که بدانید دستگاه هایفو دابلو دارای مجوزهای FDA و CE می باشداین دستگاه یک دستگاه نوآورانه استلذا درمان غیر تهاجمی برای از بین بردن مشکلات پوست صورت و گردن در آن ارائه شده است. در کل کارایی آن با نمونه های مشابه مانند هایفو اولترا، آن چنان دور نیست. تنها مزایای مختلف، نتایج و ویژگی ‌هایی که دارند، می ‌تواند در فروش آن تاثیر گذار باشد.

 مزایای استفاده از این دستگاه

سوال می‌ شود که این دستگاه چه مزایایی را دارد. در این مورد باید گفت که دستگاه هایفو دابلو دارای برنامه های کاربردی متفاوتی است. این برنامه های کاربردی موجب لیفت صورت، کانتورینگ، جوانسازی عمیق، کاهش ۲ برابری خطوط چانه و خط اخم، از بین بردن چین و چروک گردن و جوانسازی در این بخش، لیفت چشم ها و ابروها می شود. همچنین شما می توانید نسبت به بلند کردن قوس ابروی خود با هایفو دابلو اقدام نمایید. گفتیم که شما می توانید این خدمات را بدون عمل جراحی به دست آورید.

دستگاه هایفو دابلو دارای مزایای مختلفی دیگر هم می باشد. شما می توانید سیستم مدیریت را در این دستگاه مورد توجه قرار دهید. اما یکی دیگر از مهمترین ویژگی ‌های آن مانیتورینگ پوست می باشد. مانیتورینگ پوست در حین درمان اطلاعات لازم را به درمانگر ارائه می دهد. لذا دابلو برای کلینیک های زیبایی بسیار مناسب می باشد.

در کل باید گفت که عمل کلاژن سازی که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه می باشد. توجه داشته باشید که هایفو دابلو هیچ ‌گونه مشکلی را برای افراد در ناحیه پوست به وجود نمی آورد. بعضی از دستگاه های زیبایی می باشند که به دیگر مشکلات منجر می شوند. اما این دستگاه با توجه به تحت تاثیر قرار دادن لایه های عمیق پوست از آسیب رساندن به بافت های کناری خودداری می کند.

مناطقی که در صورت توسط هایفو دابلو تحت پوشش می باشد

ما قصد داریم مناطق تحت پوشش با اثرات و عمق هایی که تحت تأثیر قرار می‌ گیرد را نام ببریم. لذا شما می ‌توانید با هایفو دابلو افتادگی کسیه چشم خود را با اثر حرارتی و بازسازی کلاژن تحت درمان قرار دهید. عمقی که تحت تاثیر قرار می ‌گیرد یک و نیم میلی متر می باشد. این درمان با کارتریج S7 صورت می گیرد.

اما برای سفت شدن بینی و ابرو به همراه جوانسازی عمیق و از بین بردن چین و چروک های گردنی  اثر حرارتی و بازسازی کلاژن آن استفاده می شود. این کار با کارتریج M7 صورت می گیرد. عمق درمانی در این نواحی ۳ میلیمتر می باشد.

برای لیفتینگ صورت و کاهش خطوط چانه عمق چهار و نیم میلیمتری تحت تاثیر قرار می گیرد. کارتریجی که برای این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد کارتریج D4 می باشد.

همچنین شما می توانید ران های داخلی، خط شکم و سینه خود را با عمق ۱۳ میلیمتر و کارتریج l4 تحت درمان قرار دهید.

پس طی این بررسی ها مشخص شد که شما خطوط پیشانی، چشم، ابرو، گونه، چانه و گردن خود را می توانید درمان نمایید.

لذا برای هر بخش کارتریج های مختلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کارتریج ها، کارتریج ‌های D4، M7، L4 و S7 می‌باشند.

بحث پایانی

گفتنی است استفاده از دستگاه هایفو دابلو هزینه بسیار پایینی را دارد. این هزینه پایین با درمان های دردناک و بعضاً خطرناک غیر قابل مقایسه است. این روش به جوانسازی و لیفت پوست شما کمک می کند. توجه داشته باشید که شما می توانید برای استفاده از این دستگاه از پزشک خود مشورت بگیرید. حتما قبل از استفاده، تست های بالینی را از انجام دهید. در کل می ‌توان گفت که کارتریج های به کار رفته و تکنولوژی دستگاه می تواند زیبایی خاصی را برای شما حاصل نماید.

هایفو دابلو (هایفو تراپی) ، معرفی و مزایا

آنچه درباره میکرودرم باید بدانید

هایفوتراپی؛ جدیدترین روش جوانسازی و لیفت پوست

آنچه درباره میکرودرم باید بدانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *