• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

در هایفوتراپی از امواج اولتراسوند(مافوق صوت) استفاده می شود، این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته (توسط وسایلی شبیه به عدسی که می توانند صوت را در نقطه ای کانونی مجتمع نماید) در نقطه ای از عمق دلخواه متمرکز و تابانده می شود که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماقی دقیق از پوست و بافت زیرین می باشد و بقیه کار تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید می باشد.

بعد از استعمال ژل اولتراسوند در سطح پوست و انتخاب کارتریج مناسب خطوط درمان بطور دستی و با فاصله ۳ تا ۵ میلی متر انتخاب شده و تعداد۳۵۰ تا ۴۵۰ شات برای تمام صورت و گردن انجام می شود. چنانچه افتادگی پوست شدید باشد تا  ۵۰۰ شات قابل انجام است. هر کارتریج بر حسب نوع دستگاه ۱۰ تا ۱۵ نقطه کانونی ایجاد می کند. درجه حرارت ۶۵ درجه سانتی گراد موجب نکروز انعقادی نقاط کانونی امواج می شود بعلاوه با ارتعاش و انتقال گرما در بافت اطراف که کمتر از نقاط هدف می باشد رشته های کلاژن جمع شده و در نهایت ترمیم و لیفتینگ در این ناحیه شروع شده و بعد از ۹۰ تا ۱۸۰ روز این فرایند تکمیل می شود.

هایفوتراپی با دابلو

در نقاطی که ضخامت لایه SMAS کمتر است مثل پیشانی، شقیقه، گردن و اطراف چشم از کارتریج های با عمق نفوذ کمتر استفاده می شود. در بقیه نقاط بطور معمول از کارتریج های با عمق نفوذ بالاتر استفاده می شود (۳ تا ۴٫۵ میلی متر). بطور کلی اگر لایه چربی زیر پوستی به اندازه کافی باشد، کارتریج ۴٫۵ میلی متری انتخاب مناسب تری است و در افراد با ضخامت لایه چربی کمتر کارتریج ۳ میلی متری مناسب تر است. بطور متوسط هر جلسه هایفو تراپی حدود یک ساعت طول می کشد. به منظور یک دست شدن پوست انجام تمام نقاط صورت و گردن در یک جلسه می بایست انجام شود. به عبارت دیگر نمی توان برای یک ناحیه از صورت هایفوتراپی انجام داد و بقیه صورت را رها کرد چرا که در غیر این صورت تاثیر درمان کمتر شده و نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.

تفاوت هایفوتراپی با امواج لیزر و آر اف در جوانسازی پوست در این است که انرژی این امواج جذب لایه های سطحی اپیدرم و قسمت فوقانی درم می شوند و تاثیر درمانی خود را در این ناحیه اعمال می نمایند چرا که در صد بسیار ناچیزی از انرژی آنها به لایه عمقی تر پوست می رسد در حالی که در هایفو تراپی صورت تمرکز امواج نقاط زیر پوست می باشد.

همه چیز درباره تزریق چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *