• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

درمان تعرق زیر بغل با بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم تولید شده و شبیه به کنسرو تولید و نگهداری می شود. این سم به خودی خود خطرناک است. اما علم پزشکی حوزه زیبایی امروز بر اساس این سم که روزی خطرناک بود پیشرفت کرده است.

ترکیب بوتاکس

سم بوتاکس با تغییراتی که علم شیمی و پزشکی در آن ایجاد می کند تبدیل به یک ماده غیر سمی می شود که برای بدن انسان ضرری ندارند. حتی تزریق آن امروزه دردی نداشته و کبودی و حتی زخم نیز ایجاد نمی کند.

تزریق بوتاکس برای برطرف کردن تعریق زیر بغل

بسیاری از افراد هستند که در ناحیه زیر بغل خود زیاد عرق می کنندو این امر از چند نظر به ویژه ایجاد بوی بد عرق ناخوشآیند است. یکی از دلایل بوی بد به وجود عفونت های میکروبی که در ناحیه غده های زیر بغل شکل می گیرد باز می گردد. در بعضی افراد نیز تعریق بیش از اندازه زیر بغل ناشی از وراثت و یا وجود بیماریهای عصبی است.

استفاده از دئودورانت و یا داروهای خاص دیگر نیز تنها مقطعی بوده و درمان کامل محسوب نمی سود و بوی عرق را از بین نمی برند و تنها آن را پنهان می کنند. حال با استفاده از تزریق بوتاکس به ناحیه هایی که زیاد عرق می کنند مشکل را حل می کنیم. تزریق بوتاکس به منظور درمان عرق زیر بغل بدون هیچ نوع عارضه بوده و مشکل خاصی برای بیمار ایجاد نمی کند، اگر یک متخصص ماهر این کار را برای شما انجام دهد.

نحوه درمان عرق زیر بغل

ماده بوتاکس با استفاده از ابزار خاص آن در تعداد زیادی از نقاط زیر بغل تزریق می شود. این عمل بدون درد است و هیچ نگرانی برای انجام آن وجود ندارد و خواهید دید که بعد از چند روز اندک اندک میزان تعریق کاهش یافته تا کاملا از بین برود.

یکی از مزایای این روش این است که اگر آثار تزریق بوتاکس پس مدتها از بین رفت می توان مجددا به تکرار آن اقدام کرد. متخصصان معتقدند که تزریق بوتاکس باید بین 6 تا 9 ماه مکررا تکرار شود تا تاثیر کامل و قطعی و غیرقابل بازگشت بگذارد.

روند اثر بوتاکس در ناحیه غدد عرق ساز زیر بغل به این شکل است که بوتاکس باعث کاهش و از بین رفتن توان تحریک پذیری عصب های سمپاتیک شده و درنتیجه دستورات آنها برای ایجاد فعالیت در غدد عرق ساز حذف می شود و دیگر شاهد تعریق در زیر بغل نخواهیم بود.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

اهمیت مراقبت بعد از عمل با ارزش خود عمل برابری می کند. در اینجا مهمترین کارهایی که برای مراقبت بعد از تزریق بوتاکس لازم است را تذکر می دهیم.

  • لمس نکردن قسمت تزریق است. از ماساژ دادن نواحی تزریق شده دست کم تا 24 ساعت پرهیز شود.
  • از مصرف الکل پرهیز شود
  • از فعالیت های سنگین و ورزشی خودداری شود.
  • استفاده از آرنیکا و یا ویتامین K برای رفع کبودی احتمالی

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت مشا میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *