• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

فشیال پوست صورت آقایان

فیشیال چیست؟

فیشیال پوست صورت یک اقدام در راستای زیبایی است که توسط متخصص انجام می­ شود تا نیازهای متعدد پوست را برطرف کند. مراحل اصلی فیشیال شامل موارد زیر است:

  • تمیز کردن منافذ پوستی
  • لایه برداری سلول­های مرده­ی پوست
  • استفاده از ماسک­های مخصوص برای درمان مشکلات رایج پوستی

این روش چند مرحله­ ای برای تغذیه و بازسازی پوست صورت انجام می­ شود و ظاهر پوست را روشن­ تر و جوان­ تر می­ کند.

آقایان هر چند وقت یک بار باید فیشیال صورت انجام دهند؟

در بهترین حالت فیشیال آقایان باید ۴ تا ۶ بار در سال انجام شود. به عبارت دیگر هر دو ماه یک بار یا در زمان تغییر فصل می­توانید به فیشیال بروید. این زمان بهترین زمان برای آماده کردن پوست برای تغییر آب و هوا است.

دلایلی که آقایان باید فیشیال انجام دهند

فیشیال شبیه به یک مادر روحانی افسونگر است که می­تواند پوست شما را در کمترین زمان متحول کند. چند دلیل برای انجام فیشیال برای آقایان وجود دارد:

۱. فیشال به پاکسازی عمیق منافذ پوست کمک می­ کند

در هنگام فیشیال پاکسازی انجام شده و منافذ پوست تمیز می­ شوند. فیشیالیست جوش‌های سرسیاه را از منافذ پوست خارج می­ کند، جوش‌ها را به طور صحیح در می ­آورد و از بین می‌برد. این کار با فشار دادن جوش متفاوت است. متخصص پوست منافذ را با رتینول تمیز می­ کند تا اندازه آن­ها کوچک شود و ظاهرشان بهتر شود.

۲. فیشیال صورت را به خوبی لایه­ برداری می­ کند

لایه برداری پوست در فیشیال به نسبت لایه­برداری در خانه عمیق تر است. در مورد پاکسازی پوست صورت اقایان قضیه به همین منوال است. لایه برداری با استفاده از محصولات فیشیال به از بین بردن سلول­های مرده پوست، بهبود رنگ پوست، کوچک شدن منافذ و بهبود نفوذ و اثربخشی محصولات پوستی کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود محصولات پوستی تاثیر بیشتری داشته باشند.

محصولات لایه بردار حرفه­ای، برخلاف اسکراب­هایی که در خانه استفاده می ­شوند، می توانند به لایه های عمیق ­تر پوست نفوذ کنند و سلول­های مرده را از بین ببرند.

۳. فیشال کمک می­ کند پوست خود را بهتر بشناسید

زمانی که به فیشیال می ­روید، متخصص از پشت لنز تخصصی خود پوست شما را به دقت بررسی می ­کند و به شما در مورد نوع پوستتان، نحوه مراقبت از آن و نوع محصولاتی که باید استفاده کنید، آموزش می دهد.

۴. برای پوست شما از ابزارهای حرفه ای استفاده می­ شود

جدای از استفاده از محصولات با کیفیت در حین فیشیال، متخصصان زیبایی و پوست ابزارهای بهتری برای بهبود پوست شما در اختیار دارند. آن­ها از چراغ های LED، فرکانس رادیویی، جریان الکتریکی و اولتراسوند استفاده می­ کنند.

در حین فیشیال صورت آقایان چه کارهایی انجام می ­شود؟

فیشیال برای اولین بار همراه با آرامش و جوانسازی مطلق خواهد بود. اغلب با یک پاکسازی عمیق شروع می شود و سلول های مرده پوست لایه برداری می­شوند. برای این کار از بخار آب استفاده می شود (به جای اتو صورت، به دوش آب گرم فکر کنید) تا به لایه بردار کمک کند تا منافذ مسدود شده را قبل از استفاده از تونر پاک کند. معمولاً می توانید انتظار یک ماساژ ملایم صورت، گردن و شانه را داشته باشید. سپس در آخرین مرحله اغلب از ماسک مخصوص و محصولات مراقبت از پوست استفاده می­ شود.

آیا باید قبل از فیشیال صورتم اصلاح کنم؟

نیازی به تراشیدن کامل ریش یا ته ریش قبل از فیشیال نیست. شاید انجام فیشیال با ریش ایده خوبی باشد، زیرا محصولات استفاده شده می‌توانند برای موهای صورت شما مفید باشند و آن را سالم‌تر و نرم‌تر نشان دهند. اما در هر صورت قبل از انجام فیشیال این سوال را از متخصص مربوطه بپرسید.

اگر می­ خواهید اصلاح کنید، حتما این کار را روز قبل انجام دهید. اگر در همان روز صورت خود را اصلاح کنید، ممکن است در طی فیشیال صورتتان تحریک شود، بنابراین بهتر است حداقل ۲۴ ساعت قبل این کار را انجام دهید.

هر چند وقت یکبار می توانم فیشیال انجام دهم؟

تنها با یک بار فیشیال بهبود قابل توجه مشاهده می‌شود اما می ­توانید دفعات بیشتری فیشیال انجام دهید زیرا شما شایسته­ ی مراقبت از پوست خود هستید.

اگر می ­خواهید اثرات فیشیال ماندگار باشد، حداقل یک بار در ماه می ­توانید فیشیال انجام دهید، زیرا حدود یک ماه طول می کشد تا سلول­های پوستی چرخه­ ی زندگی خود را طی کنند.

از طرف دیگر، می‌توانید با استفاده از برس‌ها و محصولات پوستی روتین فیشیال در خانه انجام دهید بدین ترتیب می­توانید مدت زمان بیشتری بین دو فیشیال فاصله بیندازید. اما وقتی فیشیال به شما حس خوبی می­ دهد چرا این کار را انجام ندهید؟ واقعاً هیچ محدودیتی برای انجام این کار وجود ندارد، پس کاری که دوست دارید را انجام دهید!

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

فیشیال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *