• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

میکرونیدلینگ صورت؛ روش جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ (microneedling) روشی غیر تهاجمی برای جوان‌سازی پوست است. در این روش از سوزن های مخصوص و البته ریزی استفاده می شود. نفوذ سوزن به پوست سطحی است میکرونیدلینگ صورت؛ روش جوانسازی پوست.
میکرونیدلینگ صورت کمک می کند تا بتوانید منافذ باز پوست را ببندید، چین و چروک را کاهش دهید و همینطور ترک‌های حاملگی را بهبود دهید.
مقدار فشاری که از سوزن های این روش به پوست وارد می شود کاملاً معین است و خطری برای پوست ایجاد نمی کند.

دفعات انجام میکرونیدلینگ بر اساس نوع و شدت آسیب مشخص می شود و البته که سن، نوع پوست و میزان تخریب بافت روی این پروسه اثرگذار است. اگر به دنبال بهترین درمان اسکار آکنه هستید و یا از پسوریازیس یا اگزما رنج می برید میکرونیدلینگ صورت بهترین انتخاب برای شما است.

کاربرد میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ صورت؛ روش جوانسازی پوست| کلینیک زیبایی میها

  • رفع چین و چروک و جوانسازی پوست: دستگاه میکرونیدلینگ از زمانی رونق گرفت که توانست برای از بین بردن چین و چروک پوست حرفی برای زدن داشته باشد. می دانیم که پوست انسان به مرور زمان بافت نرم و تازه خود را از دست می دهد یعنی از نظر کلاژن به مشکل بر می خورد و وقتی کلاژن کافی برای پوست وجود نداشته باشد شاهد افتادگی پوست هستیم. بانوان در دوران بارداری و شیردهی به سادگی چین و چروک های پوستی را احساس می کنند. گذشت زمان و عدم رسیدگی درست به پوست باعث می شود که پوست طراوت اولیه خود را نداشته باشد. امواج رادیویی میکرونیدلینگ سبب می شود که پوست برای کلاژن سازی تقویت شوند. در واقع در این روش از مواد مغذی مثل اسید هیالورونیک برای بازسازی پوست و کلاژن سازی استفاده می شود و از طریق سوراخ های کوچک به بدن منتقل می شود.
  • درمان جای جوش و آکنه: معمولاً از اوایل سن بلوغ، جوش های مزاحمی روی پوست صورت دیده می شود که جلوه نازیبایی به پوست می دهند. این جوش ها به مرور زمان کم و زیاد می شوند و گاه تا سالها وجود خواهند داشت. حقیقت این است که حتی پس از برطرف شدن جوش ها، باز هم جای جوش وجود خواهد داشت و صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.
    در روش میکرونیدلینگ صورت از تکنیک ترمیم سازی استفاده می شود به طوری که به واسطه ایجاد گرما، نقاط تیره پوستی که آثار به جا مانده از جوش هستند ترمیم می شود. جوانسازی پوست معمولاً بر اساس مشکلی پوستی در نظر گرفته می شود. در این روش در ابتدا زخم هایی روی پوست دیده می شود که در واقع همان روزنه های پوستی مخصوص هستند. در صورتی که مراقبت های پوستی به خوبی صورت بگیرد ترمیم اولیه انجام می شود و جای زخم های قبلی نیز کاهش می یابد. در صورتی که درگیر کهیر باشید باز هم میکرونیدلینگ به رفع آن کمک زیادی می کند.
  • کاهش میزان ترک های حاملگی یا چاقی/ لاغری: یکی از مهمترین دغدغه های مادران برای بارداری، از بین رفتن بافت سالم پوست شکم است. پوست شکم حالت کشسانی دارد و این موضوع باعث می شود که پوست تحلیل برود. کسانی که رژیم غذایی ناسالم می گیرند و به صورت یکباره با کاهش وزن شدید روبرو می شوند نیز از ترک های روی شکم خود بسیار ناراحت هستند. در واقع قوتی پوست بدن به میزان غیر عادی کش بیاید و سپس به وضعیت قبلی خود باز گردد احتمال اینکه پوست درگیر شود بسیار زیاد خواهد بود. یک موضوع مهم در مورد ترک های حاملگی این است که اگر به موقع بررسی و درمان نشود تا مدت ها رویت می شود و ظاهری نازیبا به بن می کند. ترک های پوستی فقط مربوط به شکم نیست حتی روی ران ها و بازو نیز دیده می شود. دقت کنید که از بین رفتم حالت پوست به پیر نشان دادن بدن منجر می شود. میکرونیدلینگ به واسطه دیود و نور led خود می تواند منجر به رفع چین و چروک پوست شود و کبودی و لک های حاصل از آن را برطرف سازد. البته که در این روش، نوع پوست به خوبی سنجیده می شود.
  • آثار ناشی از زخم های شدید و سوختگی: زخم های شدید و سوختگی هایی که منجر به لک شده اند توسط این تکنیک بین 30 الی 70 درصد بهبود خواهند یافت.

مزایا و معایب میکرونیدلینگ

در مورد میکرونیدلینگ صورت؛ روش جوانسازی پوست یک سری مزایا و معایب مطرح است که دانستن آن خالی از لطف نیست!

مزایای میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ کمک می کند تا روند تولید کلاژن بهبود یابد و پوست جوانسازی شود. اینطور که مشخص است این روش انواع زخم ها را از بین می برد و قابلیت اجرایی خوبی دارد. توسط این روش می توانید تا حد زیادی پوست بدن خود را روشن کنید و به طور کلی از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است و با انواع پوست های مختلف سازگاری دارد.

معایب میکرو نیدلینگ:

وقتی صحبت از معایب است، یک سری عوارض زودگذر مطرح است که شاید شما را نگران کند. یکی از موارد قرمزی و تورم پوست است که در نگاه اول برای شخص بسیار عذاب آور است همینطور در برخی از نقاط کبودی دیده می شود و پوست در ابتدا مقداری تیرگی خواهد داشت. شاید در ابتدا درگیر حساسیت های پوستی مثل خارش یا التهاب شوید. اما ورم ایجاد شده از میکرونیدلینگ بسیار خفیف است و جای نگرانی ندارد.

قیمت و هزینه میکرونیدلینگ

در مورد قیمت میکرونیدلینگ صورت یک سری عوامل وجود دارد که باید بررسی شود.
عواملی چون دستگاه مورد استفاده و سوزن های آن، نوع مشکل پوستی شخص، تعداد جلسات و کلینیکی که برای درمان انتخاب می کنید و موارد دیگر روی قیمت اثر می گذارد.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *