• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نتایجی که بعد از هایفوتراپی قابل مشاهده است، چگونه است؟

نتایجی که بعد از هایفوتراپی قابل مشاهده است، چگونه است؟

هایفوتراپی را می توان روشی بسیار موثر برای از بین بردن چین و چروک های صورت و بدن دانست. در واقع این متد جدید زیبایی با توجه به امواج صوتی می تواند به عمق پوست نفوذ کند و به گرم شدن بافت های  پوستی در آن مناطق بیانجامد.

از آنجایی که پوست های شل و افتاده در سطح خود دیگر کلاژن مورد نیاز برای ایجاد لطافت و سفتی پوست را تولید نمی کنند، به همین دلیل نیاز است که از طریق روشی این بافت ها تحریک شده و دوباره به تولید کلاژن روی آورند.

این سلول ها زمانی که به گرمای مورد نظر خود برسند دچار آسیب سلولی می شوند. این امر می تواند به تحریک سلول ها کمک کند تا بتوانند کلاژن مورد نیاز پوست را دوباره تامین کنند. با افزایش کلاژن سازی پوست چروک ها و افتادگی های ایجاد شده در سطح پوست از بین می رود.

همچنین هایفوتراپی نمی تواند به سلول های مجاور و لایه های بالایی پوست آسیبی وارد کنند. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از نتایج جوانسازی پوست مطمئن باشید. با انجام چند جلسه هایفوتراپی می توانید نتایج ماندگارتری را در پوست خود شاهد باشید. با انجام هایفوتراپی می توانید نتایج زیر را در خود مشاهده کنید.

  1.   سفت شدن پوست در نواحی مختلفی از بدن
  2.   کشیدگی و لیفت در گونه ها، ابرو و پلک ها
  3.   کانتورینگ فک
  4.   سفت شدن ساختار پوست صورت
  5.   صاف و لطیف شدن پوست

در واقع با توجه به هدفی که دارید می توانید هر کدام از این نتایج را در مدت زمان کمی از هایفوتراپی دریافت کنید. باید به این نکته توجه کرد که هایفوتراپی می تواند در افراد بسیار مسن و افراد جوان دارای نتایج قابل قبولی نباشد؛ بنابراین در سنین بالای سی سال این روش می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

هایفو تراپی و نتایج آن

پس از تزریق فیلر منتظر چه نتایجی می‌توان بود؟

درباره جوانسازی پوست

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *