• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

نکات مهم جلسه اول لیزر موهای زائد

جلسه اول لیزر موهای زائد

آیا جلسه اول لیزر موهای زائد نیاز به آمادگی خاصی دارد؟

چه نکاتی را باید پس از جلسه اول لیزر موهای زائد رعایت نمود؟

همانطور که می دانید، لیزر موهای زائد روشی نوین برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن بوده و می تواند شما را برای همیشه از شر موهای زبر و پر حجم خلاص نماید. اشعه لیزر در عین اینکه کاملاً بی ضرر می باشد، مستقیماً به فولیکول های مو برخورد کرده و در ابتدا آنها را سست کرده و پس از چند جلسه به طور کامل از بین می برد.

البته گفتنی است که برخی از موهای زائد شما به اصطلاح در خواب به سر می برند و ممکن است با یک جلسه لیزر به طور کامل ریشه کن نشوند. لذا پیشنهاد می شود برای گرفتن نتیجه مثبت نهایی حداقل 8 جلسه، جلسات درمان با لیزر را پیگیری نمایید.

چند روز بعد از اولین جلسه لیزر موها می ریزد؟

میزان ریزش مو پس از هر جلسه لیزر و زمان ریزش موها برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. در صورتیکه موها در فاز درستی باشند ( ممکن است برخی از موها در فاز خواب به سر ببرند)، می بایست پس از اولین جلسه ضعیف شده و در نهایت برای همیشه از بین بروند. فولیکول های بعضی از موها پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد سست می شوند. این در حالی است که سست شدن فولیکول های برخی موهای زائد ممکن است چند جلسه به طول بیانجامد.

آیا می توان بلافاصله پس از لیزرموهای زائد حمام کرد؟

شما می توانید بلافاصله پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد حمام کنید. اما فراموش نکنید که حتماً در هنگام حمام کردن از دوش آب سرد استفاده نمایید و در صورت امکان از مصرف مواد شوینده عطر دار اجتناب نمایید. زیرا استفاده از شوینده های معطر و همچنین آب گرم می تواند میزان تحریک پذیری پوست شما را تشدید نماید.

آیا می توان پس از لیزر موهای زائد آفتاب گرفت؟

استفاده از اسپری های رنگی، سولاریم و آفتاب گرفتن معمولاً پس از جلسه اول لیزر موهای زائد و در بین جلسات این درمان توصیه نمی شود. روش های فوق می توانند موجب آسیب به رنگدانه های پوست شود. در صورتیکه مجبور به قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب هستید، حتماً از کرم های ضد آفتاب با SPF 30  یا بالاتر استفاده نمایید. همچنین از مصرف اسپری ها و لوسیون های رنگی و یا هر ماده ای که موجب تغییر رنگ طبیعی پوست می شوند، خودداری نمایید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *