• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هر آنچه باید در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل بدانید

لیزر موهای زائد زیر بغل با هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول، ریشه مو را هدف قرار می‌دهد و برای همیشه از بین می‌برد؛ درنتیجه، سطح پوست زیر بغل شما سالم و بدون آسیب باقی می‌ماند.

فواید لیزر موهای زیر بغل چیست؟

لیزر زیر بغل  به دلایل زیر بهترین روش خلاص شدن از موهای زیر بغل است:

– همیشه زیر بغلی صاف و تمیز دارید: دیگر خبری از تیغ و اجبار برای پوشیدن لباس‌های آستین‌بلند نیست، حتی اگر فراموش کنید که زیر بغل خود را اصلاح کنید، به علت دائمی بودن نتایج لیزر همیشه می توانید لباس های بدون آستین بپوشید.

– نیازی به روش های دیگر از بین بردن مو ندارید: برخلاف وکس‌های دردناک، به‌راحتی موهای زیر بغل خود را از بین می‌برید و دیگر موچین یا مواد چسبناک (وکس) را مقابل چشمانتان نخواهید دید.

موهای زائد زیر بغل خود را لیزر کنید تا همیشه زیر بغلی صاف و نرم داشته باشید و یکی از دغدغه‌های کاری روزانه‌تان کمتر شود!

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد اگرچه ظاهراً جدیدترین فناوری است اما بسیار ساده است. لیزرها پالس‌های انرژی نوری را به عمق پوست ساتع می‌کنند تا فولیکول مو را تخریب کنند. زمانی که فولیکول مو تخریب شود، مو دیگر قادر به رشد نیست.

رشد مو سه مرحله دارد: مرحله رشد فعال، مرحله جایگزینی و مرحله استراحت. لیزر موهای زائد تنها در صورتی مؤثر است که مو در مرحله رشد باشد. زمانی که مو در مرحله جایگزینی یا استراحت باشد، لیزر نمی‌تواند ریشه مو را تخریب کند.

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر زیر بغل چگونه است؟

خیلی از مراجعین به دنبال پاسخ این سؤال هستند: آیا لیزر موهای زیر بغل درد دارد؟ پاسخ این است که لیزر موهای زائد درد خیلی کمی دارد. در حقیقت، بسیاری از مراجعین در پایان فرایند لیزر بسیار متعجب می‌شوند. شایع‌ترین توصیفی که درباره لیزر می‌شنویم این است که انگار نواری لاستیکی به‌آرامی به پوست شما ضربه می‌زند.

برخی افراد پس از لیزر دچار تحریک پوستی می‌شوند و مشاهده قرمزی و تورم امری عادی است که معمولاً طی چند ساعت از بین می‌رود. استفاده از کیسه یخ معمولاً تنها روش کاهش درد خفیف ناشی از لیزر است.

علاوه ‌بر تخریب مو، برخی افراد ممکن است دچار تغییر موقت رنگ‌دانه‌های پوستی خود شوند. رنگ پوست ممکن است تیره‌تر یا روشن‌تر شود اما این تغییر در اکثر مراجعین پس از چند روز به حالت طبیعی برمی‌گردد.

موارد نادری از واکنش‌های شدیدتر نظیر زخم، تاول و تغییر بافت پوست وجود دارد. این عوارض جانبی اگرچه ممکن است رخ دهند اما بسیار نادر هستند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زیر بغل

برای کسب نتیجه بهتر در لیزر موهای زائد زیر بغل باید مواردی را پس از انجام لیزر انجام دهید یا از انجام آن‌ها اجتناب کنید.

این موارد را بعد از لیزر زیر بغل به یاد داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *