• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

جدیدترین دستگاه لیزر ۲۰۲۴

جدیدترین دستگاه لیزر 2024 در حال حاضر دستگاه لیزر کندلا (candela)، دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium)، دستگاه لیزر دایود ( Diode) و دستگاه لیزر الکساندرایت است.

هر کدام از این دستگاه ها متناسب با نوع پوست هر شخص و ناحیه مدنظر یک طول موج خاصی دارد. به همین علت از میان جدیدترین دستگاه لیزر، بهترین لیزر موهای زائد باید بر اساس نوع پوست و ضخامت مو تعیین شود.

لیزر موهای بدن یک روشی کاربردی است که می تواند باعث از بین رفتن برخی موهای بدن و کمتر و نازک شدن موهای زائد در بدن شود.

در این روش نور لیزر و گرمایی که توسط تابش آن ایجاد می شود به یک عمق مشخص از پوست نفوذ می کنند و فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد و با تخریب فولیکول ها موهای آن ناحیه را از بین می برد.

فولیکول در واقع اصلی ترین بخش رویش مو است. در صورتی که فولیکول مو آسیب ببیند موهای زائد از بین می روند و رشد آن ها به مرور زمان متوقف می شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست ؟

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس و لیزر سوپرانو آیس از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد هستند که امروزه در چهان استفاده می شوند .

به طور کلی بهترین دستگاه لیزر مو در سال ۲۰۲۴ عبارتند از :

  • دستگاه الکساندرایت نابلکس
  • دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم
  • دستگاه لیزر مو کندلا
  • دستگاه لیزر تیتانیوم

اگر موهای زائد هورمونی باشد در مرحله اول نیازی به لیزر نیست و می توانید با استفاده از داروهای درمانی هورمونی از رشد موی زائد جلوگیری نمائید.

بهترین  دستگاه لیزر مو ( سوپرانو آیس پلاتینیوم)

امروزه یکی از جدید ترین دستگاه های لیزری که وارد بازار شده است دستگاه لیزر (سوپرانو آیس پلاتینیوم) است. این دستگاه دارای بالاترین استانداردهای خدمات زیبایی (FDA) در آمریکا می باشد.

سوپرانو آیس پلاتینیوم جدیدترین دستگاه لیزر جهان می باشد که همزمان برای تمامی پوست ها طراحی شده است و با ترکیبی از سه طول موج مختلف تمامی موهای زائد را بخوبی از بین می برد.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم یک تلفیق بسیار پیشرفته از چند نوع تکنولوژی مختلف و حرفه ای در زمینه لیزر است. بزرگترین مزیت این دستگاه که باعث ایجاد محبوبیت بین طرفداران لیزر شده است درمان بدون درد آن است.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد است. این دستگاه با بالاترین سطح کیفیت و دقت بر روی فولیکول های موهای زائد تاثیر می گذارد و با خیالی آسوده و آسایش شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.

مزایای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

با پیشرفت تکنولوژی قطعا مزایای مختلفی به دستگاه های لیزر افزوده شده است اگر بخواهیم به مزایای این دستگاه اشاره کنیم می توان موارد زیر را نام برد.

  1. این درمان محدودیت فصلی ندارد و در هر زمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  2. هر نوع و رنگ پوستی می تواند برای لیزر موهای زائد از این دستگاه استفاده کند.
  3. هنگام استفاده از این دستگاه حسی مانند ماساژ بدن را تجربه خواهید کرد و دستگاه لیزری بدون درد است.
  4. از این دستگاه می توان برای مناطق حساس مانند گوش، سوراخ بینی و خط بیکینی استفاده نمود.
  5. استفاده از آن برای موهای ریز و درشت امکان پذیر است.
  6. لیزر با این دستگاه طی جلسات درمانی بسیار سریع انجام می پذیرد.
  7. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم دارای سه طول موج همزمان در ۱ اپراتور است.
  8. پس از لیزر با این دستگاه می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود باز گردید.
  9. این دستگاه دارای ایمنی بسیار بالا است و به همین علت برای هر نوع پوستی استفاده می شود.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم در واقع به نوعی از تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کرده است.

این دستگاه دارای موج لیزر ۷۵۵ نانو متر بوده و دارای جذب بسیار بالایی است. همین باعث شده است به صورت قابل توجهی عملکرد آن بهبود و افزایش یافته باشد.

سوپرانو آیس پلاتینیوم دارای تکنولوژی لیزر موهای زائد با اشعه سرد است. به همین دلیل در هنگام لیزرموهای زائد هیچگونه سوزش یا دردی را حس نمی کند.

این طول موج با ماندگاری بالا که اشعه لیزر دایود نام دارد ترکیب شده است و امکانات هر دوی این دستگاه ها در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم به وجود آمده است.

با استفاده از تکنولوژی آیس ( اشعه سرد) سطح پوست شما هنگام استفاده از این دستگاه خنک نگه داشته می شود تا حین درمان دردی را حس نکنید.

در نهایت یک نتیجه بسیار عالی در رفع موهای زائد بدن دریافت خواهید کرد و از آن می توانید برای هر نوع و رنگ پوست و مو استفاده نمائید.

تکنولوژی هایی که در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

  • تکنولوژی الکس: تکنولوژی الکس در واقع با امواجی با طول ۷۵۵ نانو متر بسیار قوی و قدرتمن عمل می کنند.
    به علت استفاده از این تکنولوژی در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم استفاده از آن برای موهایی با جنس و رنگ مختلف امکان پذیر شده است. مخصوصا برای افرادی که دارای موهای روشن و کم پشت هستند این تکنولوزی بسیار کاربردی است.
  • تکنولوژی دایود: تکنولوزی دایود با طول موج ۸۱۰ نانو متر می تواند به عمق فولیکول های مو نفوذ داشته باشد.
    این امواج دارای قدرت بسیار بالایی هستند و با سرعت بسیار زیادی وارد پوست بدن می شوند. از این تکنولوژی در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم  استفاده شده است.
  • تکنولوژی یاگ  (YAG): این تکنولوزی با طول موج ۱۰۶۴ نانو متر به عمق فولیکول ها نفوذ کرده و برای  افرادی که دارای پوست تیره هستند بسیار مناسب است.
    از این تکنولوژی در  دستگاه سوپرانو آیس پلاتینوم استفاده می شود. این دستگاه به راحتی رنگدانه های سیاه در بین فولیکول های مو را نشانه می گیرد  و هر چه رنگ دانه های تیره تر باشند قطعا نتیجه بهتری می توان از لیزر دریافت کرد.

 

 

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما می باشد.

01341219506-7

09021453930

09113405504

 

لیزر موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *