• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

هایفوتراپی صورت چیست؟

این روش بسیار جدید است و به همین دلیل در اوایل کار مورد تایید بسیاری از نهادها قرار نمی گرفت اما رفته رفته شواهد زیادی مبنی بر مضر نبودن آن کشف شد و در نتیجه امروزه این روش یکی از روش‌های مرسوم برای از بین بردن چین و چروک صورت است .

تحقیق های زیادی برای دریافتن مضر بودن و یا مفید بودن این روش انجام شد و در نهایت استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک بسیار موثر و ایمن یافته شد. بسیاری از افراد خود را اینگونه درمان کرده و تا مدت ها تاثیرات آن را مشاهده میکنند. این روش مانند لیفتینگ صورت خطر های جانبی زیادی به همراه ندارد.

 روش نوین هایفوتراپی به عنوان یک روش غیر جراحی و مبتنی بر تکنولوژی اولتراسوند برای اصلاح پوست شما عرضه شده است. پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی است که با تقبل هزینه هایفوتراپی فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار رو به رو می شوید.

جذابیت بالای این روش که در مدت تنها ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بر روی پوست صورت، گردن و سینه انجام می‌شود، به خاطر آن است که از قابلیت ترمیم و باززایی خود بدن برای التیام و اصلاح آرام و تدریجی پوست و بافت‌های حفاظت کننده آن، بهره می‌گیرد. در ادامه در مورد اینکه هایفوتراپی چیست و چگونه عمل می کند، توضیحات بیشتری داده شده است.

هایفوتراپی چیست؟ هایفو صورت ، ماندگاری، مزایا و هزینه 1401

هایفوتراپی چگونه عمل می‌کند؟

در عمل هایفوتراپی پوست نیز مانند همه عمل‌هایی که در آنها از تکنولوژی اولتراسوند استفاده می‌شود، یک دستگاه دستی تصویربرداری که سطح تماس نرمی دارد، بر روی پوست شما قرار داده می‌شود تا تصویری از پوست شما را بر روی یک صفحه بزرگ بفرستد و به پزشک این امکان را بدهد تا نقاطی که لازم است جهت لیفت صورت انرژی به آنها هدایت شود را شناسایی کند.

سپس از هایفوتراپی پوست برای اعمال مقادیر کم گرمای تمرکز یافته در عمق مناسبی از زیر پوست شما استفاده می‌شود تا به این ترتیب آثار مثبت این انرژی گرمایی پدیدار شود، در تمام طول مدت این عمل، سطح فوقانی پوست شما اصلاً تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و هیچ آثاری بر روی آن باقی نمی‌ماند.

با تقبل هزینه هایفو تراپی پوست شما با افزایش تولید کلاژن تازه، نسبت به انرژی گرمایی که به عمق آن می‌رسد، واکنش نشان می‌دهد. در نتیجه کشیدن پوست صورت پوست به طور تدریجی و ملایم کشیده و محکم می‌شود و با گذشت زمان، ظاهری لطیف و طبیعی پیدا می‌کند.

 هایفوتراپی صورت

هایفو برای لیفت صورت و جوانسازی پوست | بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران | هایفو تراپی

درمان به روش هایفو گلد از طریق دستگاه هایفو انجام میشود. این دستگاه به وسیله امواج متمرکز فراصوت لایه ای از پوست که در لایه زیری سطح پوست قرار دارد را  هدف گرفته و انرژی لازم را به آن وارد می‌کند.

انرژی امواج فراصوت سبب می‌شود دمای این لایه سریع افزایش پیدا کند. زمانی که سلولهای لایه مورد نظر به دمای خاصی برسند آسیب سلولی به آنها وارد می شود؛ آسیب به سلول ها باعث تحریک آنها و در نتیجه تولید پروتئین هایی به نام کلاژن میشود. کلاژن ها مسئول حفظ ساختمان طبیعی پوست بوده و بافت بدن را تقویت می‌کنند و باعث می‌شود پوست و بدن در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

کلاژن و الاستین پوست با افزایش سن کم شده و در نتیجه حالت انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهند در این روش بعد از افزایش کلاژن پوست سفت شده و صاف و بدون چروک دیده می‌شود. این امواج فراصوت روی لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند به لایه های بالایی و زیرین ناحیه مورد نظر آسیبی وارد نمی شود و عوارض آن نیز بسیار پایین می باشد.

قیمت هایفوتراپی سال 1401 تهران + جدول هزینه | کلینیک آنیل ❤️

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

این روش درمان برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال در نظر گرفته می شود. البته باید بیان کنیم این روش برای شل شدگی ها و افتادگی های سطحی پوست مناسب است و خطری در پی نخواهد داشت و گاهی اوقات پوست شما را با کمی تزریق بوتاکس صورت می توان لیفت کرد اگر که افتادگی کمی داشته باشید.

در واقع این روش باعث جلوگیری از پیری زودرس میشود. گاهی افراد جوانتر از هایفو تراپی استفاده می کنند و نتایج بسیار مفیدی می‌گیرند.

هـایـفـوتـراپـی چـیـسـت؟ - مرکز لیزر و زیبایی دکتر احمدفروتن

گاهی نیز اشخاصی که پوستشان دچار آسیب هایی مانند آسیب در معرض نور خورشید قرار گرفتند و عارضه هایی که اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید برای پوست پیش می‌آید؛ از این روش اقدام به درمان پوست خود می کند.

زمانی که شل شدگی ها و افتادگی های پوست شدیدتر باشد نیاز است چند جلسه برای درمان گذاشته شود گاهی متقاضیان مسن تر هستند و افتادگی پوست آنها بسیار شدیدتر است در این زمان نیاز به جراحی خواهند داشت زیرا هایفوتراپی برای چروک و افتادگی های بسیار شدید مناسب نیست و خوبی مناسبی نخواهد داشت.

کاربردهای هایفوتراپی

  •  لیفت (بالا کشیدن ابروها)
  • رفع افتادگی پلک بالا
  • رفع چروک‌های کناره‌های خارجی چشم‌ها (چین‌های پنجه کلاغی)
  •  لیفت گونه‌ها
  •  کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه‌های لب‌ها)
  • رفع افتادگی‌های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت )
  •  رفع غبغب
  •  رفع چین و چروک‌های صورت و گردن از طریق کشیدن پوست صورت و گردن
  • سفت و محکم شدن پوست و جوانسازی پوست صورت

هایفوتراپی و لیفتینگ چیست؟ کجا آن را آموزش ببینیم؟ | دکتر فاطمه حبشی

مزایای هایفوتراپی  (HIFU)

  • دون جراحی لیفت صورت  انجام میگیرد و  در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد.
  • فقط در یک جلسه انجام می‌شود.
  •   نتایج ماندگار دارد.
  •  درد ندارد (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی‌حسی موضعی هم ندارد).
  •  نیاز به بستری ندارد (بصورت سرپایی انجام می‌شود).
  •  روشی بی‌خطر و ایمن برای انسان می‌باشد چون هیچ نوع اشعه‌ای ندارد یعنی هایفو کشیدگی گونه (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند که کاملا بی‌خطر است.
  •   هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند.

میزان ماندگاری هایفوتراپی

اگرچه هایفوتراپی بسیار زود نتیجه می دهد و دوران نقاهت ندارد، اما با شروع روند پیری پوست و کاهش کلاژن سازی پوست رفته رفته به حالت عادی خود بر می گردد و در نهایت پس از یکسال تاثیرات آن از بین خواهند رفت. در مقایسه با لیفت  صورت که ۱۲ سال ماندگاری دارد،  این روش دوام بسیار کمتری خواهد داشت.

آر اف بهتر است یا هایفو | اثر هایفوتراپی بیشتر است یا آر اف فرکشنال ؟ | دکتر احمدعلی رجب پور

دوران نقاهت هایفوتراپی

جالب است بدانید که هایفوتراپی دوران نقاهت ندارد و پس از بلافاصله می توانید نتایج را روی پوست خود مشاهده کنید. همچنین این روش نیاز به مراقبت های ویژه نخواهد داشت و لازم نیست از دارو و یا پماد ها برای ادامه روند درمان آن استفاده نمایید.

این روش در مقابل لیفت صورت که نیاز به مراقبت های ویژه دارد و معاینات جهت کاهش درد التهاب و تورم ادامه پیدا می کند که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دکتر خوب برای هایفو در کرج - دکتر افسانه زرگنج فرد- بوتاکس صورت - 615-111-28-021

عوارض هایفوتراپی

هایفوتراپی هیچگونه عوارضی زیادی ندارد تمامی اقدام هایی که برای زیبایی انجام می شوند دارای عوارض جانبی هستند اما عوارض هایفوتراپی بسیار ناچیز و کم می‌باشند.

خطراتی نظیر کمی قرمزی و یا تورم ممکن است پیش بیاید اما مشکلاتی از قبیل  خطرات جانبی بیهوشی، درد ، ایجاد زخم و یا خطرات دیگری که عمل های جراحی لیفتینگ به همراه دارند در این روش دیده نمی شود. هایفوتراپی بسیار ایمن می باشد؛ اما توجه کنید که باید حتماً توسط یک متخصص با مهارت و با تجربه انجام شود.

نتایج عمل تا چه مدتی دوام دارد؟

برآورد شده است که نتایج عمل هایفو صورت حدود ۲ تا ۳ سال دوام داشته باشد. البته در مورد هایفو تراپی نیز همانند هر عمل زیبایی دیگر، ماندگاری نتایج عمل به عوامل مختلفی از قبیل سیگار کشیدن، وضعیت سلامت عمومی و میزان آسیب دیدگی از نور آفتاب بستگی دارد. مراقبت خوب از پوست می‌تواند ماندگاری نتایج حاصل از عمل هایفوتراپی را افزایش دهد.

آیا هایفو تراپی درد دارد؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که زمان انجام هایفوتراپی چه حسی خواهید داشت؟ امکان دارد در حین انجام درد و ناراحتی جزئی داشته باشید. پزشک امکان دارد قبل از شروع درمان مصرف یک داروی ضد التهاب مانند ایبوبروفن و یا استامینوفن را تجویز کند و یا از پماد لیدوکائین برای بی حسی موضعی استفاده کند. در کل درد زیادی را تجربه نخواید کرد ولی ممکن است تورم یا قرمزی جزئی داشته باشید که طی چند ساعت اولیه بعد از انجام کاهش می یابد.

میزان تاثیرگذاری هایفو

با توجه به تجربیات بیماران و پژوهش های صورت گرفته تمام افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفته اند حدودا ۳ماه بعد نتیجه دلخواه خود را گرفته اند وافرادی که جراحی لیفت انجام داده اند بعد از یک سال نتیجه گرفته اند.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خدمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *