• گیلان ، لاهیجان ، شیشه گران،بهشتی9،ساختمان بهشت،طبقه 2، واحد 3 و 4
  • تلفن تماس :  7 الی 01341219506 | 09021453930
  • شنبه - پنجشنبه   8 صبح - 21 شب

بوتاکس کف دست

در تعریق زیاد کف دست که به معضلی دائمی تبدیل شده باشد، یکی از روش های درمانی تایید شده، تزریق بوتاکس است. در واقع تزریق بوتاکس تحولی بزرگ را در روش های درمانی موثر به وجود آورده است.

چرا که دیگر روش های درمانی به صورت موقتی بودند، اما بوتاکس کف دست این مشکل را به صورت دائمی حل می کند و تاثیر بیشتری دارد. به علاوه تزریق بوتاکس کف دست، عوارض درمان های دارویی را ندارد و همچنین ساده و ارزان است.

در بوتاکس کف دست ماده بوتاکس از طریق منتقل نکردن پیام ترشح عرق، مانع از تعریق می شود و در صورتی که تزریق به صورت صحیح انجام شود، باعث غیر فعال شدن غدد ترشحی کف دست میشود، و دیگر فرد مشکل عرق کردن بیش از اندازه را تجربه نمی کند و احساس رضایت می کند.

نحوه عملکرد تزریق بوتاکس کف دست

روش کار در تزریق بوتاکس برای تعریق کف دست به این صورت است که پزشک به ازای هر سانتی متر مربع یک تزریق عمیق انجام می دهد و مقدار مناسب از دارو را تزریق می کند. معمولا در طی تزریق فرد درد زیادی را حس نمی کند، اما اگر فرد احساس نارضایتی کند، بی حسی اعمال می شود.

بعد از دو هفته از تزریق، پزشک در نوبت دیگری بیمار را ویزیت می کند و در صورتی که برخی از نقاط غدد عرقی بسته نشده باشند، در آن نقاط تزریق صورت می گیرد.

در واقع بین بیست و چهار الی چهل و هشت ساعت پس از تزریق، می توانید تاثیر فوق العاده این درمان جدید را ببینید. این روش درمان در بین روش های مرسوم درمانی بیشترین تاثیر را دارد.

اگر که به دنبال یک راه حل جدی برای پایان دادن به عرق کردن کف دستان خود هستید، میتوانید از این روش درمانی استفاده کنید و از تاثیر فوق العاده آن احساس رضایت کنید.

بوتاکس کف دست و کف پا - مرکز لیزر و زیبایی خانم دکتر عامری در شرق تهران

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس کف دست 

اگر که تزریق بوتاکس را در یک محیط حرفه ای و توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام داده باشید، پس خیالتان از بابت عوارضی که ممکن است، شما را درگیر خود کند، راحت باشد.

اما به هر حال لازم است که شما پس از تزریق بوتاکس مراقبت هایی را انجام دهید تا دچار مشکلات جانبی نشوید:

ماساژ دادن را تا 24 ساعت پس از تزریق به تاخیر بیندازید.

یکی از کارهای اشتباهی که افراد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس انجام می دهند این است که کف دست خود را ماساژ می دهند.

ماساژ دادن در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از تزریق بوتاکس، باعث می شود که ماده بوتاکس که قرار است، در نقطه خاصی بماند و عملکرد آن نقطه را تحت تاثیر قرار دهد، در سطح پوست پخش شود. برای همین است که گفته می شود، از ماساژ دادن نقطه تزریقی تا چندین ساعت بپرهیزید.

فعالیت فیزیکی سنگین ممنوع

بهتر است تا یکی دو روز پس از تزریق بوتاکس کف دست، از انجام فعالیت فیزیکی سنگین بپرهیزید. چون که تقریبا همه کار به وسیله دست انجام می شود، فشار آمدن به این ناحیه می تواند، بوتاکس ها را در سطح پوست پخش کند و این اتفاق می تواند از تاثیر فوق العاده بوتاکس کم کند

و شما پس از مدتی دوباره تعریق را در کف دستان خود مشاهده کنید، اما در صورتی که این مراقبت ساده را انجام دهید، دیگر شاهد عرق در کف دست خود نخواهید بود و برای مدت طولانی از شر این مشکل خلاص می شوید.

بوتاکس دست: مزایای درمان تعریق کف دست‌ها با تزریق بوتاکس - کلینیک رازی

دستان خود را با آب داغ نشویید

شستن دستان و یا حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس هیچ مشکلی ندارد، اما توجه داشته باشید که از آب داغ جهت شستن دستان خود استفاده نکنید ،

چرا که شستن دست با آب داغ ممکن است، بر حالت اولیه مواد تزریقی اثر گذار باشد و ماده بوتاکس تغییر حالت دهد. به همین دلیل بهتر است که پس از تزریق بوتاکس دستان خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

درمان تعریق کف دست با تزریق 

تعریق بیش از حد کف دست یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد را درگیر خودش کرده است. شاید برخی از افراد فکر کنند که این مشکل به دلیل عدم بهداشت رخ داده است، اما در واقع این طور نیست.

مشکلاتی باعث می شوند که غدد درون ریز به طور مرتب پیام ترشح عرق را در نقطه خاصی از بدن برای مثال کف دست ها را بدهند. در نتیجه خواهیم دید که این قسمت ها مرتبا در حال تعریق هستند و کف دست این افراد همیشه خیس است.

علاوه بر این موضوع استرس نیز بر ترشح غدد عرقی تاثیر دارد. افرادی که دچار تعریق بیش از حد کف دست هستند، از استرس این موضوع، دچار تعریق بیشتری نیز می شوند.

البته یک سری درمان های خانگی برای کنترل تعریق کف دست و یا حتی بدن وجود دارند، اما این روش های خانگی فقط در شرایطی موثر هستند که فرد دچار هیپروهیدروز نشده باشد و فقط گه گاهی این مشکل را داشته باشد.

آیا تزریق بوتاکس به کف دست برای جلوگیری از تعریق موثر است؟

مطالعات منتشر شده نشان داده ‌اند که تزریق بوتاکس به کف دست در 80 تا 90 درصد موارد از عرق کردن کف دست ‌ها با موفقیت جلوگیری می ‌کند. با این حال گزارشات نشان می ‌دهند که به علت استفاده زیاد از دست‌ ها در طول شبانه روز، نتیجه تزریق بوتاکس کف دست به اندازه زیر بغل دوام نمی ‌آورند. به طور کلی می‌ توان گفت که تزریق بوتاکس می‌ تواند تعریق کف دست را تا 75 درصد برای حدود پنج ماه کاهش دهد و بعد از گذشت این مدت مجددا لازم است که فرد بوتاکس دستانش را تجدید نماید.

مزیت های تزریق بوتاکس کف دست

بدون شک مزایایی که تزریق بوتاکس به کف دست دارد سبب شده تا افراد بسیاری به انجام این متد روی بیاورند. از جمله مهم‌ ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌ گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولا به حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و بعد از آن زیباجو می‌ تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست ‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته ‌ها می‌ت وان مزیت‌ه ای تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • سریع و بدون دردسر بودن مراحل انجام کار
  • بدون عارضه جانبی خطرناک و اذیت کننده
  • عدم نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت
  • ظاهر شدن سریع نتایج مورد انتظار بعد از تزریق بوتاکس
  • ماندگاری بالا

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می ‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید.

کلینیک زیبایی میها واقع در لاهیجان با بروزترین خمات مراقبت و زیبایی پوست و مو در خدمت شما میباشد.

شماره تماس

01341219506-7

09113405504

09021453930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *